-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Hvorfor tror du ikke jeg kunne matcha det budet der?
-
hehe ;) Bilen er litt av en perle. jobbet du på kebab king var der og kjøpte en kebab som smakte drit. faen kan jo ikke lage kebeb i tønsberg/tjøme
-
Bilen hans er penere i virkligheten, men bjørnar, tror du skal håpe på en regnfull og overskyet dag, jeg husker fra min gamle bil at det kommer fram i sola, og det ser helt jævligt ut.
-
hmm? Da har jeg til og med gitt deg et profit på 3000kr på bilen. Trenger en sommer bil, kom igjen nå. jeg finner faen ikke en senator b !
-
Jeg hadde samme prob, jeg skiftet olje på kassa ,,så var alt helt fint. :)
-
Etter jeg putta i chip på gamle 2.5 v6 fikk jeg motorlampe når jeg startet bilen, og den gikk i et slags nødprogram .når motoren hadde blitt rundt 90 grader, gikk den vekk og omegan gikk som en kule, jeg merket merkbar effektøkning på chippen, jeg hadde da, filter og eksos også, noe som skal hjelpe chippen litt for optimalisering. den skulle gi 192hk. hvet ikke noe om det, men merket det hvertfall,. kjørte fra "vanlige" 2.5 på rudskogen,,så bedre gikk den.
-
Ja skjønner, klaging de var så skeive ja, litt fisting i rattet er jeg vant med :) det var synd, Omega A, hadde kled de felga..:(
-
Kan ikke du kaste opp et bilde av I-line rattet??? 2k hørtes ikke så verst ut, tror jeg må bestile litt deler jeg og :) Opel hadde vel tatt 7k for alt det der tipper jeg
-
;) hehe så du meg ...din heldgris, skulle spørt om autograf vettu,, hadde fått det ;)
-
I dag bestilte jeg *Meguiar Nxt Gener. Car Wash 1,9 liter* Syntetisk bilvaskkonsentrat, som løsner og fjerner skitt og urenheter i lakken. Bilvasken er PH balansert og fjerner ikke voks og polish og er skånsom mot lakk, vinyl, gummi og andre plastikkomonenter. Produktet supplerer andre artikler i NXT Generation serien. *Meguiar Nxt Gener.Tech Wax 532 ml* Syntetisk, flytende voks basert på polymerteknologi. Dette er den mest avanserte syntetiske voksen noensinne. Eliminerer små riper og "sirkler" i lakken og gir en dyp glans. Kombiner dette produktet med Art. 68748 Meguiar Nxt Gener. Speed Detailer. 710ml. for optimal glans og beskyttelse! *Meguiar Nxt Gener. Speed Detailer. 710ml* Tilleggsprodukt for deg, som allerede har eller skal benytte Art. 67714 Meguiar Nxt Gener.Tech Wax 532 ml. Beskytter og holder glansen oppe mellom poleringene. Påføres lett på nyvasket, tørr bil og tørkes av med Meguiar Mikrofiberklut. Gir et glimrende resultat, for deg som ønsker å holde "finishen" til enhver tid. Må prøves! *Meguiar Vaskevott* Myk vaskevott i ultramyk chenille. Meget godt egnet for ripefri håndvask av din bil. Vaskevotten kan vaskes i maskin etter bruk. Unngå skyllemidler. *Meguiar Polish Applicator. Pk. 4 stk* Svamp for påføring av rubbing, polish og interiørrens. Kan brukes på lakk, felger, dekk, interiør og vinduer. Kan vaskes i maskin. *Meguiar Supreme Mikrofiberklut* Supreme Shine Microfiber - Poleringsklut i vaskbar mikrofiber av meget høy kvalitet. Absorberingsevne uten sidestykke, ripesikker, og den bidrar til en dyp og klar, skinnende glans. *Meguiar Water Magnet Drying Towel. NOK* Meguiar's pusseskinn absorberer opptil 3 ganger så mye vann, som tradisjonelle pusseskinn. Dette pusseskinnet skuffer absolutt ikke. Størrelsen er bra og absorberingsevnen er over all forventning! Anbefales! *Kamasa Verktøy/Oppbevaringsveske i Nylon.* Produsert i kraftig dobbel nylonvev. Hard bunnplate og tykke, stroppede håndtak samt regulerbar skulderstropp. Et stort innvendig rom med 6 mindre sidelommer. 10 utvendige sidelommer, to med lokk. Kraftig glidelås. Perfekt til oppbevaring av dine Meguiars kvalitetsartikler, som du finner på våre bilpleiesider i Nettbutikken. Meget ekslusivt produkt, perfekt til oppbevaring av vaskeartikler, verktøy, cd-plater og alt annet bilrelatert eller annet. BLIR JEG FORNØYD?
-
Ok ;) Xenon, Hvor kjøpte du det?er det til H1 innsats?
-
Var i tønsberg i helga , så plutslig kjørte vi forbi, måtte ta et bilde, :) du har vel sett Kardang på tv follo`?
-
Ok, hva kom alt på?
-
Du må kjøpe kw-coilovers :)koster bare 13 000 tusen hehe
-
Da var god omegan Kardang Autorisert!
-
Jeg byr deg 9000kr mer kan jeg ikke gi deg for den rusthaugen, er så mye som gjøres med den også.
-
jeg hadde ikke tid , dessvere, gi meg beskjed hvordan det gikk med poleringa, tror du skal få bort mye. VACN treffet er på rudskogen?
-
Hvor fikk du tak på alle delene i forstilliga?
-
jeg har noen orginale fjører til 2.5 v6 sedan som er kappet 60/40 mm de kan du få billigt.
-
Så sikklig fin ut, eneste jeg ikke likte var lakkering av reg reim deksel og dekslet over plugga på motoren, Lakker felga hvite, da hadde du fått fine kontraster. men husk på legge på noen feite lag med klarlakk, ellers blir det et helvete og holde reint. men men du har vel den ikke til bruksbil tipper jeg ;) hvordan går det med c20xet byggiga av Omegan?
-
ta bilde av baken på den. så ser jeg fort om det er facelift på den, ps, pen bil, e30 uansett vilket skal er den pen, sedan, coupe, stv, cab
-
hvor mye skal du ha for den da?
-
Hvilken kilometerstand har folket på bilen?
emne svarte i Sæther Racing sin Turboboy i Annet bilrelatert
gammle opel omegan har rundet 323 000km nå, går som en klokke fortsatt å sprek, bruker ikke olje engang. -
du kjøpte bilen for 6 tusen, du har fått sveise litt på den, er det automat på den?
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.