-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
ja, men gir problemene mine forduftet etter olje skifte på kassen. prøv det..kassa har sikkert godt av et sift også
-
Takk for gode tips revlimit, men nå har jeg bestilt,Hancook VENTUS SPORT K104 275/40 ZR17 98Y 4PR med felgbeskyttelse 275 40 bak og 235 40 foran. , fant et par tester hvor de hadde kommet godt ut. Og prisen var ikke så værst. litt over 4 tusen må jeg ut for 4 dekk.
-
okey ja plastic politi er jo bedre ;) skal ikke si noe selv, har jobbet som vekter på mange store konserter, mutley crue og REM , U2..ja det blir endel store navn :) Husker jeg sto vakt inne på rådhusplassen, så gikk Sandra lyng haugen forbi meg, og så på meg å smilte, jeg smilte tilbake og ble flau som faen, rødma i hele trynet haha, uff en deilig jente er henne i hvertfall.
-
Som kansje noen hvet har jeg blitt litt forelska i bilpleie, så i dag fikk jeg en pakke fra USA, Også er jeg trofast støtter av SONAX, men dette Megauiars før sån skryt da må jeg prøve, denne pakken men Meguairs kostet 1460kr. Skal vel ikke bli noe problem og holde den kommende (LET) omegan å komende (Senator b'n) i fint sjikk :)
-
De har det bra! :) men hvordan kommer 40 bak og 45 og se ut foran?
-
Jeg vil ha samme merke foran og bak, jeg vil ha 275 bak og 235 foran, og 40 eller 45 Men jeg finner faen ikke noen dekk med samme spor og merke...!!noen som har noen tips?
-
Jeg har bare 17 tum vettu, så vil ha litt mere gummi en 35, 40 er minste jeg gidder og ha. Skal gå inn på sidene du tipset meg og titte, skal se hva jeg finner, ja har hørt at falken dekk er noe smalere, en de "går utifra og være" Noen dekk du vil anbefale til meg? jeg har som sakt 17 tum 10 bak og 8,5 foran.
-
Jeg hadde aldrig noe prob med trøstelagret, jeg trodde det pga "lyden" som oppsto pluss at jeg hadde sikklig prob og få girkassa i gir. Tok sjangsen på at det var olja, og etter det har jeg ikke hatt noen rare lyder, og girkassa funker som den gjorde i 87-
-
Så bra :) Jegard Handel. Stemmer godt det. Pakken ligger på posten nå :) drar og henter den i morgen alacocaina Jeg gleder meg fæært :) Bare synd jeg ikke har en bil og torturere :( Prosjekt bilen skal snart hellakeres, ( ikke noe poeng ) Bruksbilen har jeg akkurat lakkert, mattsvart.. Jeg må kjøpe ny bil :) hehe
-
Så bra, da kjøper jeg inn når jeg får lønning 275 /40 og 235 /45 falken dekk. Noen som hvet hvor det er billig dekk og få tak i?
-
265 på 9 bred felg bent.. jeg hadde tenkt og klemme på 275/ 40 på mine 10 tum bak..hvordan tror du det blir?
-
8,5 foran og 9 bak, 18 tum. Mener jeg og huske Bent kjørte på. Det var orginale dempere, men nå er det gule koni foran og røde bak.
-
Det er helt likt på omega b. nå snakker jeg om manuel kasse, r25 r28, Automat er litt værre, men ikke så farligt.
-
takker og bukker for info :) Ja melvik skal jeg komme og hente senatoren til helgen..?må svar fort!
-
Moderat senking da...snakker ikke kapping av fjører. 40 / 40 på omega b er nice.
-
veldigt lett, du kryper under bilen der har du en bunnplug på kassa , der tapper du olja, og oppe på siden har du påfylingspluggen, begge to er unbrako, og viktig(bruk unbrako) lett og runde de skruene der hvis du prøver torx hehe :) du fyller bare til den renner over i påfyllingshullet da har du nok olje.
-
HAHA :google :knock:
-
legger update når jeg føler for det ;) skal bli ferdig med et par ting, så snakker vi update :) komme og hjelpe meg litt da, går det litt fortere :) nå har jeg jo masse plass og jobbe på :)
-
jeg kjører og kjøper 17, trenger ikke mere, bare og senke den litt så blir det pent
-
det var synd, takk for info.-volvo850- hvet du hva du prater om?
-
Nei alle snakker om at det er så vanskligt og få tak i deler til senator, Senator A er i utagangspunktet en opel rekord, og senator b, er jo en opel omega A. Men noen som vet om bakdørene på en stv og sedan omega b er like?
-
Jeg må ut med litt over 1500kr for dette var det dyrt?
-
Noen som hvet om det er like dører bak på sedan og stv? Og noen som hvet om omega A deler passer rett over til senator B? takk Sæther
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.