Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. ok, 350 spenn skal jeg vel klare i året :) ( da har jeg sent i fårespørsel om og bli medlem :)
  2. Noen som har hørt noen fine Queen eller freddie mercury låter er det bare og tipse meg,,har ikke hørt alle enda. :(
  3. tenk at de bare kaster det uff, skal dra og hente noe felger jeg og :)
  4. Synes hjulbuen så bra ut, men vanskligt og se uten fanger osv. montert og synes du ikke det er vanskligt og legge fin sveis på tynne plater med biltema dritt apperatet, har du punktet bort over hele hjulbuen der eller??? fremgangsmetode..?er det tett?
  5. Ok er ikke omc medlem enda, bare hyggligt det med kjekke greiene sender gjerne bilder av meg selv som vedleg til søknad til omc hahahhaha:cheers:
  6. Send deg PM. Svar fort, er ute etter omega b fort,
  7. skal du selge? hvor mye skal du eventuelt ha for bilen?
  8. HAHA omega A holder vel ikke så langt :)(men du får skrike om du hvet om noen pene omegar til salgs, rundt 45 -50 tusen, Helst orginale. men pene i lakken og fri for rust osv, Sedan og manuell kasse, faen det hørtes gøy ut!skulle hatt bilen klar nå! men se der ja nå ble det 17 mai, selv er jeg 1,85 84kg og jævlig kjekk, og prater mye shit jeg også. hehe Koster kjøringa på dokka banen?
  9. Så flott og høre, ventet nesten på bråk trussler , da hadde jeg faen meg fått meg en latterkrampe. :crazysant: Jeg har veldigt lyst og bli medlem i omc, men har aldrig fått rotet meg til det. :( Komme og slå av en prat kan jeg godt, men har ikke sett bilde av deg enda..så hvet ikke hvordan du ser ut...
  10. Hør på Bead- lock han har erfaring med dette i 15 år. Jeg hørte på han og kjøpte wurth til prosjektet mitt, er veldig fornøyd, Nøye forarbeid er like viktigt med dette som en lakkering, bruk god tid og få det helt fritt for fettpartikler og korrosjon. Og legge på rustgrunning over, primer og sparkl opp. Og lakker over,
  11. det er hemmligt;) PS flotte bilder!
  12. Snakker ikke om felga... Snakker om noen dører jeg skulle kjøpe av deg, Og pluseligt mange uker etterpå skulle du lage henger av den omegan??Og da hadde jeg spørt opp penger til dørene og hadde det økonomiske i orden, men i steden kjøpte jeg da en Steinmetz frontleppe til bilen og litt andre ting, men men, Og ansikt til ansikt?skal du bråke nå eller haha?:nono: Ja har veldigt lyst til og komme inn på omc, det er jo opel som er tingen og det hvet jo de som er der. Sikkert mye og lære av folk der. Men uansett du må ikke ta deg så nær av at jeg ikke likte gitter løsningen din foran...smaken og behag vettu, Og fronten på omega A min er en saab 95 fanger, og det med EVO front sa jeg med en smule IRONI. Sæther
  13. hehe det synes faktisk jeg og :) synd det er bare vi om liker det :(
  14. Så flott, få ut litt bilder da!! 430kr??så billigt, hva kosta det og få coiloversene i vognkkortet?
  15. barnsligt av oss?! hva faen nå er det noe du ikke har fått med deg her, han er nærmere 40 år og han var faktisk den som begynnte med dette tullet.!" Så ikke kom og kall meg barnslig, alt jeg sa var jo faktisk sant, jalla gitter og sote spray. Og prøvd og handle en ting av han, (også en ting jeg er irritert for,) mere useriøs fyr har jeg faen ikke møtt.!
  16. HAHA, jalla jeg driver med? jeg tar hvertfall ikke en engang grill fra europris og klipper ut, og putter i grill og spredder hull. og soter baklampene med sote spray....???du snakker om jeg driver med jall?
  17. godt ta slipper jeg og se den jalla gitter greien du hadde i fronten av bilen lenger så jo helt biltema ut. uff
  18. Skjønner ikke du enda at alt er ironi og jeg gir laaaaaaaaaaaaangt f!!!!!!!!!!!! det er en saab 95 fanger!imstupid
  19. Noen kamerater hadde sett deg i merca. de sa du satsa friskt i hvertfall, de sa du hadde pressa automat merca godt hehe :) Var det vått?
  20. Litt klarlakk eller primer gjør jobben den -Supraguy- bruker selv wurth sin melk og er strålende fornøyd :) Det beste kan jeg tenke meg.
  21. Bilen til ringstad er eu ok og godkjent med 700 hester eller hva den hadde. Du kan kan jo hente calipere og skiver forexempel fra en audi RS6 450hk, noe slikt, men tror du kansje må forsterke ramma, men hveit ikke så mye om de, så skal ikke utale meg. Men ta en tlf til Ole ringstad,
  22. HAHA, med ettertanke på det jeg skrev, så NOOOOOOOOOT! :)
  23. hehe jeg har faktisk begynnt og vurder volvo med 5'er nå med snurre :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår