-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Bytt filtret, trenger egentligt "spesialverktøy" sån klemme greie, men men 2 tenger kan man få til det meste, jeg byttet mitt på 2 min kansje,
-
Savner jenta mi jeg snufs http://www.youtube.com/watch?v=BApaVMqAVtc&NR=1
-
Carbon dørtrekk og dash..mums, jeg hadde tenkt og støpe glasfiber til min, men nå vil jeg også ha carbon,,, for og være ærlig trodde jeg det skulle bli blod harry, men det ble sikklig nice! Ortligt utført ikke noe tull..
-
Jeg synes det ble kjempe flott!! Husker når jeg polerte bilen min... kaster ut et par bilder :)
-
får se hva jeg gjør :) Gleder meg til og montere fuel cellen,,koblinger og slanger følgte ikke med ,,uff trodde dette skulle følge med jeg!
-
Ok, skal ikke røre de.. men lurer på litt ,,hvor kan jeg justere høyden bak da? går det ikke? hvor mye senker de orginal bak?
-
hehe Orginal Lotus omegan, hadde mørkt treverk i bilen, derfor brenner jeg litt for treverket, så synes jeg det er pent :) Ja bare og komme det, lakkerer billigt.! Jeg er stolt av meg selv når det gjelder lakkering, må jeg si:D
-
JA! Noen som har bilder av min svart matte omega , med svensk flag og noen ut av vinduet og litt på taket, helt til politi ble litt sure hehe
-
2pac fan når jeg var "liten" men det tok noen år så var det over... nå hører jeg bare på Queen Stor fan av freddie mercury! Finner ikke noe bedre!
-
Synes det så kjempe flott ut!!!! Utrolig fin bruksbil du har! for fin spør du meg, utstillingskick på den jo!
-
Og så har jeg fått tak i I-line instrumentpanel, men lurer litt på hvilken jeg skal velge. Den gamle som jeg lakket i Lotus omega fargen eller I-line,
-
Da er Fuel cell og walbro pumpa i hus, pumpa skal klare litt over 500 hk , det for holde med det første :klovn: pris 5000kr Og så har jeg vært og henta delene som har stått til tørk over natta i 30 grader. Jeg er veldigt fornøyd med lakk valget mitt, og er litt imponert over hvor flink jeg har blitt med sprøyta, dette ble hakket bedre en når jeg fikk lakkerte den andre omega b'n!Og dette gjorde jeg selv, Lakken ble utrolig dyp og fin, og perlemoren bare hopper fram gjennom alle lagene med lakk og klarlakk..! Og så er det bare og rope ut om noen trenger seter ,whatever til omega b gl, har alt. det meste er i god stand.
-
Takk skal du ha :) første forklaringen som jeg skjønte hehe :klovn: PS BAMBO!!!!!! Dører!!!????må ha hehe :) Pris og bilde takk , ta bilde av dørene over alt det kan se ut som rust eller bulk :) inni dørene må være rustfrie.. Og prøve nytt look på bilen bambo???noe i denne slengen??
-
går greit med 100w på linselyktene , men går litt hardere utover i de gamle lampene , og reflektor glasset.
-
Kjøre pent da,, :drive2 I går så demonterte jeg speil, og dro oppover til gården for og lakkere de. Lotus omega lakken ( Imperial green pearl ) Og for og si det mildt,,(jeg eier og lakke med sprøyte hvem trenger lakkerer :klovn: Bare se på detta! Ser bedre ut i virkligheten.! 3 lag lakk, ikke klarlakk Og Så 5 lag klarlakk. Satt på varmeoven inn i bua, og klarte vel og få varmen opp i 30 grader, så de ligger der og herder over natten, skal dra og se på de nå. Men først skal jeg på posten og hente noe annet til Omega'n :ahahahhaha:
-
Ta litt bedre bilder av bilen...:)
-
;) hehe...JO :klovn:
-
I-line fronten er deilig..bare faller mer og mer i smak.. Men jeg har skrud og prøvd meg litt på koni demperne bak. men skjønner faen ikke hvordan de skal justerers ....?er jo faen ikke med en manuel på hvordan de fungerer,,,uff uff,
-
Det at du lakkerte frontfangern gjorde mye med helhetinnstrykket mitt av bilen !!og chromma innsuget ble jo bare naaaaaaaaaajs
-
Ok , ja fikk en voldsom hodepine da,,men fikk 2 tabletter av en ambulanse og festen var i gang etter det :) Du var ikke på flaska? ja da fikk du ikke med deg de 4 svenske blondiene jeg klarte og lokke med meg inn i omegan da hehe :) har 9 røykehull merker i taket etter de horene, men fikk rotet med noen av de da, så gikk de, etter de hadde fått noen sigg og bøffa et par pils..hehe men men it all goood ;)
-
Ja har vært der 5 år på rad nå. blitt en tradisjon! men i år var det for mange menesker ,så det ble jo nesten utrivligt og gå rundt der, liker ikke kaos, mange fulle idiot svensker var det også. Jeg var der på lørdag...mellom 11 og 17.00. Hvilken dag hadde du stilt ut bilen din? Jeg så bead lock , råsa ligan hehe Uansett, var det helt greit show, men alt for mye menesker !slitsomt, synd jeg ikke fikk sett 240 din da, men men jeg har jo sett og hørt den i action på rudskogen ;) mutch better :kiss
-
Mye skulle du hatt for og lage et slikt innsug til min LET? PS, Sveisinga og bilen !!alt helt nydligt!!
-
Kast ut noen bilder av hva du har gjort da!!ble jo kjempe flott!!!
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.