-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Har lagt inn plater hehe tror du jeg gidder og bygge ut hele hølet ved og sveise ( Ser litt sån ut jeg hvet ) :hellothere: Men det der er sterkere en det orginale tårnet var. Men må få dreisen på det sveise apperatet, og så kommer jeg med en liten update etterpå i kveld , har fått noe i posten :mat
-
HeHe, jeg har ikke blitt helt venn enda med sveise apperatet fra biltema, fluss dritt , bare står og slår det stygge apperatet, klarte faen ikke og få lagt en fin sømm. men bare sliper det vekk, det viktigste er at det er tett, og at det holder, Og det gjør det ;) Men hviste noen skulle komentere sveisinga, gikk litt amokk på sisten der, hehe Men angrer nå litt at jeg ikke brukte mer en 2000kr på et sveise apperat med gass, Lincon 300a sveise apperatet vi har på verkstedet er mye bedre!Klarer faen meg ikke og få en fin punkt med biltema batteriet, men øvelse gjør mester, må bare bruke det litt mere så skal jeg se om jeg ikke får lagt litt finere sveis hehe
-
Update Da ble jeg nesten ferdig med det ene tårnet bak i går. Fikk sveiset og slipt litt, og syregrunnet det. I dag skal jeg gjøre det ferdigt. overmales med rød grunning , skal vi se om rusta kommer tilbake da ;) tror jeg fikk kuttet bort alt. litt bilder.
-
HeHe , ja har noen liggende her, du kan jo låne de til jeg får dekk på felga, Her er et bilder jeg knipsa av volvo'en for en uke siden :hellothere: ... Oy her er noen vennene dine hehe
-
men hva gir best lys, en H3 pære eller en H1? Noen som veit?
-
Jeg tror jeg veit hvorfor han heller valgte og banke og sparkle ut den gammle. Hva skal du ha for den svarte skjermen?
-
Skjer det noe med den bilen her eller? Eller er den ferdig?
-
Nice :) hvorfor har du bare tatt bilde av en side hehe ;P
-
Ok er ikke noe stress liksom, bilen blir vel ikke klar før etter 3. verdenskrig så.... Veit du om noen billige omega b sedan til salgs?
-
Får se om jeg kommer, blir vertfall ikke ferdig med bilen, hvis jeg ikke får tilbake motoren i morgen da..det er..Jeg trenger motoren da veit jeg at arbeidslysten kommer tilbake, har mye igjen på den!
-
H1 hele veien driter vel hva osram sier har jo byttet pærer grøftelysa 1001 gang.!
-
Du sier du har h3 har du mulighet og ta bilde? Jeg har h1 pærer hele veien i frotnen. ikke parklys da..men det sier seg selv
-
Det jeg mente var at diffrensialen med 45%brems var jævlig fin og holde på med, spant av gårde dro alltid av gårde med 2 hjulsspinn dekk, og i sving fingerte diffen kjempe flott! Jeg og diffen var en enhet hvis du skjønner hva jeg mener, hviste hvordan den oppførte seg alltid. Derfor liker jeg opel omega så jævligt, fordi du sier sving, og den gjør det, og gjør alltid som jeg sier, uansett fart osv. hehe litt vanskligt og forklarer, men diffen var med og gjøre bilen til en kjempe bil for meg!
-
Takk for tipset ;) Blir det noe banekjøring i år da?
-
Bilde? Og hva skulle du eventuelt ha de 2 dørene? Og kan du ta bilde inni døra og utapå`? Jeg tenker på rust inni døra osv, gidder ikke og kjøpe noe som er værre en det jeg har,
-
Vurderer kjøp av 87 mod omega 2,0. noe jeg bør se etter?
emne svarte i Sæther Racing sin audi 90 1985 i Omega
Jeg har en 87- model, rustfri gått 319 000km, går som en klokke fortsatt, bruker nesten ikke olje, c20se motor uten servo så du har 122hk + 5 til pga uten servor , Så nesten 130hk, går bra! Akkurat byttet reg reim, olje osv, Hvor mye er du villigt og gi for den? Hva akkurat en som ringte på den, jeg sa den var solgt fordi jeg lå og sov. -
Den diffen er den Opel har produsert noen gang.
-
Bare legger ut en liten film fra gammle omegan :) fra sommer, før http://s146.photobucket.com/albums/r261/drommeren/?action=view¤t=christofer.flv Jeg synes det var gøy!
-
Hvilken side? bulkfri?rustfri? el-vindu foran?
-
Det så sikkligt bra ut! Fine bilder :) Likte du sangen hehe
-
Kampen mot staten veit jeg ikke helt hvordan går. Har sendt inn 2 Brev nå, venter på svar, men saksbehandlern virker hygglig på tlf. Men tror han sender saken rett over til Politiet, og de er vel trangsynte og gjør jobben veldigt enkelt for dem selv og sender meg et forelegg, Og så var det ikke mere og snakke om...:web Sedan er penest, må bare la den synke inn ;)
-
Såpass ja, har du et tlf nr ditt? Jeg kan trenge et par dører også :)
-
Javel.. På kameraten min son 97- model er det H1 hele veien og på 99- modelen til faren hans. Og på begge mine B'er har det vært H1 hele veien. Men er bilen din import?
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.