-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Motor er vel i hus om noen måneder tenker jeg meg.
-
Tusen takk skal du ha, Godt og få høre slikt. Sæther'n
-
C20let uannsett er ikke en veldig pen motor i utgangspunktet, (hvis du snur den), Min egen personlige mening, Men har hørt et sted at det er funksjon foran form. men jeg er enig med deg der magnus at det der så ikke bra ut. birthday Da kan du jo heller ta en titt på et bilde av bilen som jeg fått litt inspirasjon av. Kast på en steinmetz leppe og skjørt, og liten diskre bredding ( kansje det tar helt av, ikke veit jeg ) Og Bur og litt annet så har du hvordan den skal se ut, Og ikke for og glemme svarte linselykter, og svart bil, Og har tenkt på spredere fra vectra b facelift,
-
Ja magnus er klar over at kjærlighet koster men, budet mitt er alt jeg har til motor nå. (kan vel ikke kalle det et bud men, er lov til og prøve da ;) ) Men får ta en helt stock LET, og kjøpe inn deler etter tid, tjener jo inn penger hele tiden / til råder eksempel. Så blir vel bra til slutt, :race :driving
-
Vi prates på sms eller PM.
-
75 tusen du må være gæren hehe får jo lotus omega dele bil for så mye penger, hadde tenkt på 30/ 35 tusen jeg. dårlig info på den hjemme siden din., vil ha en her, så lag en.
-
Kunne du ikke kaste ut en prosjekt tråd på omega forumet, om oppbyggningen av Lotus omegan din. Og hvor mye skal du eventuelt ha for Motoren som sitter i comboen?
-
Tar du med buret fra pedersen til meg også da Kentsor?
-
Blir nok dårligt med testing gidt, tenkte jeg skulle få alt klart bak, å prøve montere de, må få dratt til dekkpartner og få de balansert og lagt om også.
-
:popcorn hmm.. Den gammle ble slettet pga, Admin her hater meg :doh Dette er en helt ny bil. Et helt nytt prosjekt som blir litt grovere av typen. Så blir det kansje litt :race om noen år
-
http://www.carstyling.no
-
jasså? Så jeg har blitt svindlet for noen tusen lapper her mener dere? Det var en liten rift i den ene felgen når jeg fikk dem, hva skal jeg gjøre? har sendt klager med bilder, det er en grunn for at jeg kjøper nye felger ikke brukte,. Vurder strekt og sende tilbake hele pakka, litt misfornøyd med servicen for og si det mildt.
-
min har gått over 300 000km bruker ikke en skvett olje, uff for en god motor, like godt drag som den var ny!
-
hehe ja når fylla slepper blir det kaldt, uf men vaktene i sverige er mye snillere i norge, jeg maste og kødda med dem så jævligt at jeg fikk gå når jeg bare hadde sittet /sovet der 4, 5 timer, så måtte jeg gå til campingvogna i nesten 30 minus uf det var kaldt! Og i camping vogna hadde 2 gjester tatt min plass og sove pose, bla, en jente jeg tok sjangsen å hoppet ved siden av hun, og ja hun våknet og jeg fikk hvertfall med en finger i spillet hehe ;) men men hu var ikke akkurat den peneste kua i fjøset så, det gikk vel bare bra med fingern, nok om mitt privateliv, uannsett det var en feit tur, OG kommer tilbake neste år,!
-
Beklager leste feil, leste meg til at du hadde sikklig slitasje bak.
-
Du får investere i et Justerbartcamber kitt bak, slik som jeg har gjort. Så holder dekka mer en 1 sesong, men men du skal jo ha LET ....holder vel uansett ikke en sesong
-
jo det var digg, varme i gulvet og greier, frøys som f, fra øl teltet var 25 minus ute, på lørdag ,, så hadde ikke noe imot det, ;) sovna med engang jeg ble kastet inn der. hehe
-
Ja skal finne meg en diff jeg også, uff mye jobb, har ikke motor i land ennå, bare bestilt, må rote meg og finne ut av det elektriske, hvor mye skal bjørnstad bil ha for bremsing og hvor er det?
-
Takk skal du ha. Godt , det ikke er bare jeg som finner felgene meget pene. Tror de vil gi et orntligt tøfft tysker preg på omega'n. Hvis noen lurer på ET er det 20 bak og 30 foran. Sæther,
-
Ja når skal vi ta et lite 402m på byggermakker strekka da? Lenge til du er ferdig med din? Og hvor har du info om hk anntallet på motoren, ?
-
Hvor høyt trykk tror du jeg kan kjøre med på c20ne
emne svarte i Sæther Racing sin viddi_boy i Omega
0.6 0,7 orginalt, tipper sikkert, ca 1 bar, for og være på den sikkre siden, -
ET foran er 30. Og takk for info Og takk corsa tynner for bildet :) Se og plannlegge hvordan plassen blir, noen som veit om jeg får tak i litt tøffere motorfester en orginale x20xev fester? Tenkte på og kjøpe nye, og fylle de med sika, ell noe slik stoff, funket meget bra på en annen bil vi gjorde det på.
-
Med 10 bred felg bak. Går det vel bra med 235 dekk bak? pga felg bredden, Og jeg elsker tysker strekk, Så dette kommer til og se pinglete ut? Jeg synes 225/45 17 7,5 tum brei felg så pingle ut, Det jeg bekymrer meg for er profilen på dekket er litt stort?45? dum spørsmål med logisk, Med eventuelt strekk på dekket, kommer vel 45 profilen bli mindre?? Takker for svar , Sæther'n
-
morgen og morgen, drakk til rundt ja 3.00 på natta før. Og dro av gårde rundt 13.00 tiden neste dag så hmm.. svensken bare tullet litt, kjører ikke i fylla jeg, vi kom oss på 1 etape i løpet av hele svenske rallyet , grunnet et lite fengsel opphold og måtte sove av fylla og spise noen gode lange frokoster med svensk pizza med deilig fyll. mmhm, du likte volvo850?
-
Jeg har 20se :) det er elle ville 122hk!
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.