Gå til innhold

Reodor F: Chevy Van - Nothing beats cubic inches

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

  • Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noe nytt da Hr. Felgen? :)

 

Tydeligvis ikke :)

 

Som jeg har forstått det er dette et nr.2-prosjekt, så vi får vel beskjed når det skjer noe :)

 

Jeg har et kjøkken som helst skal være ferdig før jul, så jeg får nok la prosjekt være prosjekt til utpå nyåret. For tiden bytter jeg ut de råtne gulvbjelkene, så det er blitt sådd tvil om jeg blir ferdig. Da nytter det itte å drive på uti vognskjulet serru... :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 sider med bare prating jaja ennå morsomt tråd fra din side reodor. Hva er egentligt poenget med en prosjekt tråd når du ikke gidder og gjøre en dritt?

 

Vil du at jeg skal slette tråden Sæther? Du har vel også en og annen tråd du bør svare for hva innhold angår...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 sider med bare prating jaja ennå morsomt tråd fra din side reodor. Hva er egentligt poenget med en prosjekt tråd når du ikke gidder og gjøre en dritt?

Hvorda kan du si noe sånt?

Reodor har da utrykkelig redgjort at volvoen må bli ferdig før dette prosjektet kommer skikkelig til live!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må da vel få kommentere at det ikke skjer stort om de vil? Ytringsfrihet og slikt. Dessuten, RDL sin tråd om riskokern han hadde før 'prezaen ble stengt etter 3-4 sider uten framgang... Forskjell på folk antar jeg.

Nå ble tråden til Robert stengt av div grunner, og han er ikke personen du skal bruke som eksempel, han har blitt bannet minst 10 ganger fra dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 sider med bare prating jaja ennå morsomt tråd fra din side reodor. Hva er egentligt poenget med en prosjekt tråd når du ikke gidder og gjøre en dritt?
Kan vel kanskje være at Reodor har andre,noe mer viktige ting å gjøre enn å basere livet sitt rundt en tråd på et forum. Og,det er jo ikke han som henter den/de frem hele tiden. Hvis de får hvile en stund,så innbiller jeg meg at de så absolutt blir leseverdige når mannen selv henter de frem igjen.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo tråden er jo helt lik. Hadde vært mer intresangt og leite gjennom en søplebøtte

 

Jeg har tittet litt på de såkalte prosjektrådene dine. Og det var jo interessant lesing... Nei det var faktisk ikke det! Men det hadde jeg i utgangspunktet tenkt å holde for meg selv. Feks en prosjekttråd som blir til en salgstråd på litt over 20 dager, og bilen blir solgt få dager etterpå... Du har stayer-evne som ei døgnflue og lar noe så patetisk som en finanskrise sørge for at alt går til helvete. Beklager Sæther, men dette holder ikke!

 

Med bakgrunn i ovenstående synes jeg det er pussig at du drister deg hit med dine sure oppstøt (tidligere holdt du deg i det minste til 850-forumet), enda jeg ettertrykkelig har sagt at dette er et prosjekt jeg kommer til å holde på med i flere år.

 

For å gjøre det enklere for deg å forstå skal jeg liste opp noen forhold som i tiden framover vil ha prioritet foran dette prosjektet:

 

* Oppussing av kjøkkenet

* 850-prosjektet

* Et mulig halvår i Afghanistan

* .........

 

Når det er sagt har jeg store planer om å få byttet olje på motoren utpå nyåret (hvilket minner meg om at jeg ikke har betalt olja enda...), og da er ikke veien lang til prøvestarting...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han må da få bestemme hvor lang tid han vil bruke:)

er ikke alle som har tid til å drive på hver dag heller ;)

å et prosjekt kan gå over 2 uker eller 2 år, som han også skriver så har han et kjøkken å gjøre ferdig;)

Hus er vel viktigre enn det prosjektet sikkert?:P, lykke til hvertfall:) om du får det til så tror jeg det blir helrått :D

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår