Reodor F Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Nei, skulle'ru ha sett på makan! Jaggu troner'n Reodor øverst på pallen gitt. Ikke helt bedriftsserienivå på tidene, men så begynner kartene å bli temmelig lurvete og ujevne også. Den siste jeg kjørte hadde helt utslitt clutch etter mangeårig bruk av begge pedaler samtidig... Men artig var det. Hyggelig at bruttern tok seg en tur fra Kongsberg også. Nå blir jeg mer eller mindre fraværende grunnet militærøvelse en ukes tid, men på grunn av min høye militære rang så kan jeg ikke utelukke at jeg får forumtilgang innimellom... :anger: :pray :bambam: :aug: :soldiersf Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 jepp, reodor, du var raskest. men jeg kom på en god 2 plass ;) med mine 35 kilo i "straffe" vekt. ser frem mot flere slike aktiviteter :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hey, du har sikkert sett dette klippet før, men slenger det ut her. Har hatt det på maskina ei stund. Minner meg om "Hedberg"-volvoen (740`en). ebkqIZ5z8OM Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 liker dette litt jeg gitt:D Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Nei, skulle'ru ha sett på makan! Jaggu troner'n Reodor øverst på pallen gitt. Ikke helt bedriftsserienivå på tidene, men så begynner kartene å bli temmelig lurvete og ujevne også. Den siste jeg kjørte hadde helt utslitt clutch etter mangeårig bruk av begge pedaler samtidig... Men artig var det. Hyggelig at bruttern tok seg en tur fra Kongsberg også. Nå blir jeg mer eller mindre fraværende grunnet militærøvelse en ukes tid, men på grunn av min høye militære rang så kan jeg ikke utelukke at jeg får forumtilgang innimellom... :anger: :pray :bambam: :aug: :soldiersf Cold Response...Du er med i HV? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hey, du har sikkert sett dette klippet før, men slenger det ut her. Har hatt det på maskina ei stund. Minner meg om "Hedberg"-volvoen (740`en). ebkqIZ5z8OM Joda, jeg har sett denne, men den er verdt å se igjen :) Cold Response...Du er med i HV? Jeg er med i HV, men deltok ikke på Cold Response. Mitt HV-område gjennomfører sine årlige treninger på Heistadmoen utenfor Kongsberg. Kom hjem i går kveld og er ganske sliten etter 8 dager med 18-timers "arbeidsdager". Men til uka skal jeg piske Turboed1 slik at toppen min er klar til strid før påske... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Men til uka skal jeg piske Turboed1 slik at toppen min er klar til strid før påske...Ingen pisking nødvendig,jeg får så sår hud av det... jeg er snart ferdig med å kopiere det endelige resultatet inn+ut inn i alle de andre portene,så det begynner å se ut som folk. :) Plinger deg i morgen. Dvs,senere i dag en gang. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 mr. Turbo: Døgnvill? :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 mr. Turbo: Døgnvill? :DTja...muligens på tide å få seg noen timer nå...:sleeping :zzzz: Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Ingen pisking nødvendig,jeg får så sår hud av det... jeg er snart ferdig med å kopiere det endelige resultatet inn+ut inn i alle de andre portene,så det begynner å se ut som folk. :) Plinger deg i morgen. Dvs,senere i dag en gang. Ved nærmere gjennomgang av mine torturinstrumenter ser jeg at jeg ikke har pisk, kun batong, revolver og balltre. Og de er jo ikke særlig motivasjonsfremmende... Ring meg når du er våken igjen du. Jeg higer etter å montere sammen motoren igjen. Vi har jo en lydmur å bryte vet du :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jeg vet...fikk bare ikke med meg den spontane fremskyndelsen for oppstart fra "i sommer en gang" til "før påske"... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 På tide med litt oppdatering føler jeg. Prøver å laste opp flere bilder i samme post, men får feilmelding hele tiden, så jeg får prøve litt færre bilder i slengen: En kjapp prøvemontering av bremsene i felgen: Ser ut som felgen går klar akkurat...: Hei, hvor fikk du tak i de bremsene, og hvilken dia har de? Er de beregnet for gatebruk? (støvmansjetter på stemplene) Er selv på utkikk etter noe værre til 240'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jeg vet...fikk bare ikke med meg den spontane fremskyndelsen for oppstart fra "i sommer en gang" til "før påske"... Det er forskjell på at toppen skal være klar til strid før påske til at motoren skal være klar til oppstart i sommer vet du ;) Det klør i fingrene etter å bygge sammen motoren, men ikke slurv. Fått foringsalu forresten? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hei, hvor fikk du tak i de bremsene, og hvilken dia har de?Er de beregnet for gatebruk? (støvmansjetter på stemplene) Er selv på utkikk etter noe værre til 240'n. Bremsene kjøpte jeg hos Steffanson, og de har en dia på 325mm. Er faktisk litt usikker på om det er støvmansjetter på de, men det kan du sikkert finne ut på hjemmesiden til AP Racing. Eller så har vel KRB tøffere bremser til 240 for en ganske hyggelig penge. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Bremsene kjøpte jeg hos Steffanson, og de har en dia på 325mm. Er faktisk litt usikker på om det er støvmansjetter på de, men det kan du sikkert finne ut på hjemmesiden til AP Racing. Eller så har vel KRB tøffere bremser til 240 for en ganske hyggelig penge. KRB selger vel Wilwood, og de har ikke støvmansjetter. Vil gjerne ha det så jeg slipper så mye vedlikehold pga, stemplene setter seg. Ska sjekke litt rundt, men takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg