Gå til innhold

Hvor langt har dere rygga?

Ranger emnet


ZtilongZ

Anbefalte innlegg

Eh... Ehm... Kjørte inn i en jææææævla trang gate en gang, også kom det en fuckings kødd i enden der. Han kunne bare ha rygga 2 meter tilbake og latt meg kjøre ut, men neida; Pressa meg med vilje så jeg måtte rygge 40-50 meter. Forstillinga var ødelagt (kunne ikke holdt rattet rett og rygget rett ut, da gikk bilen skeivt) og gata trang med biler på begge sider, så jeg ble jævlig nervøs etterhvert i frykt for å bulke... Satt to karer oppi, dobbel så svære som meg begge to, så jeg var nok klok den dagen og ikke viste fingern. Helvetes opplevelse...

 

 

Idiotoppførsel var det!! Så faen meg ut som om han gliste. *fantasi om å skyte karen midt i panna der og da*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje rygget 3-400 meter på det meste, men en kompis av meg har rygget sikkert 1 mil eller noe sånt. Jeg var med da og da var en opplevelse, jeg personlig har ikke så lyst til å rygge så langt så lenge det er andre biler i nærheten, siden du har full vikeplikt for alt og alle når du rygger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med da og da var en opplevelse, jeg personlig har ikke så lyst til å rygge så langt så lenge det er andre biler i nærheten, siden du har full vikeplikt for alt og alle når du rygger.

 

En opplevelse ja... det skal jeg love deg:P... Men tviler på at det blir gjort igjen med det første...

 

Ang. det med vikeplikt for alle er jo noe å tenke på, men med så lite biler som det er rundt her på DAGEN, så var ikke det noe stort problem inni små"gatene" i 3 tida på natta :)

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rygget langt, men satt på med en som rygga fort. Sto vel over 70km/t på speedometeret. Heftig revers på den Mazda`en. Enden på visa var at vi traff en stein 4 mann ikke kunne rikke etterpå, kastet den 10-12 meter, fløy litt, rev opp bensintanken, og gikk på McDonalds og tok lunch.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rygget langt, men satt på med en som rygga fort. Sto vel over 70km/t på speedometeret. Heftig revers på den Mazda`en. Enden på visa var at vi traff en stein 4 mann ikke kunne rikke etterpå, kastet den 10-12 meter, fløy litt, rev opp bensintanken, og gikk på McDonalds og tok lunch.

 

når eg rygger viser speedometert mitt 0km/t...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når eg rygger viser speedometert mitt 0km/t...

På nyere biler med elektronisk speedometer viser det farten når du rygger også, og på gamle citroener er speedometeret ofte en liten sylinder, som går andre veien :hammer da viser det gjerne 180 når man rygger... litt kult!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For nokre år sidan sleit eg som f... om vinteren med å komme opp en laaang bakke til der eg bur (bygda ja). Enden på visa blei å rygge heile bakken i snødrevet og mørke. Er vel ca 3 km med litt u-svingar og ymse.... Stiv i nakken blei eg og.... :(

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår