Gå til innhold

Hvem her har mistet lappen grunnet fart?

Ranger emnet


Excaliburz

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

137 i ei 80 sone.... tre år siden nå, fikk 17 dager og 11 mnd uten lappen. Fikk ikke bot, vet ikke hvorfor, men da jeg spurte om å heller få betale enn å reise til sandeid ( møkkaplass der det regnet hele tiden ) så sa de at det ikke går an å "kjøpe seg ut".Var en forbikjøring av to lastebiler, lang strekke,sommer & sol osv... fikk en dag mildere enn påstand ( 18 dager ) pga " formildende omstendigheter" Du hadde jo noe større fart.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye penger dette her, gutter...

 

Aldri mista lappen men ca 20000kr tilsammen i forskj. bøter på 5,5 år.. Den siste 85 i 70... -2600Kr. Huska den tida jeg kunne bare få 1500kr ibot for samme hastighet... sombrero

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi en sivil mercedes amg i 80 sone..

126 i 80 sone

7mnd uten lappen, 14 dager betinget og 3000 i bot...

 

Politiet hadde ikke forlangt bot, men dommeren var snill å gav med 3000,- .... :(

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi en sivil mercedes amg i 80 sone..

126 i 80 sone

7mnd uten lappen, 14 dager betinget og 3000 i bot...

 

Politiet hadde ikke forlangt bot, men dommeren var snill å gav med 3000,- .... :(

 

Fikk du bot kun for å kjøre forbi dem? Tenkte de måtte ha noen meter å måle deg på. Kjørte forbi en sivil v70 for et par år siden i over 140 i 90sona - selv lå de i over 100. Ble ikke stoppet engang - kun litt belyst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du bot kun for å kjøre forbi dem? Tenkte de måtte ha noen meter å måle deg på. Kjørte forbi en sivil v70 for et par år siden i over 140 i 90sona - selv lå de i over 100. Ble ikke stoppet engang - kun litt belyst :D

 

Han som kjører den merca (up-en) er ekstremt hissig på å ta folk. Var nok han jeg også ble tatt av. Han lå jo bak meg i år og dag. Han stoppa og venta på at jeg skulle fylle bensin mv. også før han fortsatte jakten på en måling han kunne ta meg på :/ (det klarte han rundt 1 time etter han starta jakten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som kjører den merca (up-en) er ekstremt hissig på å ta folk. Var nok han jeg også ble tatt av. Han lå jo bak meg i år og dag. Han stoppa og venta på at jeg skulle fylle bensin mv. også før han fortsatte jakten på en måling han kunne ta meg på :/ (det klarte han rundt 1 time etter han starta jakten).

Såpass ja. Sleipt. Var du klar over at han var på hugget etter deg før du gasset eller sa han det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du bot kun for å kjøre forbi dem? Tenkte de måtte ha noen meter å måle deg på. Kjørte forbi en sivil v70 for et par år siden i over 140 i 90sona - selv lå de i over 100. Ble ikke stoppet engang - kun litt belyst :D

De startet målingen i det jeg passerte bilen, å målte meg til 126 km/t. Over hvilken avstand vet jeg ikke...

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De startet målingen i det jeg passerte bilen, å målte meg til 126 km/t. Over hvilken avstand vet jeg ikke...

Kjipt du ikke så det var UP. Hadde flaks som hadde kvinnfolket med meg - selv tenkte jeg ikke noe videre over hva jeg kjørte forbi. hehe .. Det er PO-LI-TII!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også blant de som har mistet lappen.

 

86 i 50 sone. Hadde hatt lappen i 2 år og 8 dager. Skulle ha mistet den ca 3 mnd, men pga at jeg fikk min første fartsbot 2 uker før (101 eller 103 i 80) ble jeg sett på som en gjenganger og mistet den i syv mnd fra sept til april. Kjip. Fikk 6000kr i bot. Jeg ville heller hatt en bot på 50000 istedenfor å miste lappen. Jeg spurte om det, men det gikk ikke.

 

Edit

Måtte ta teoriprøven på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår