spiffo Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Ingen som nekter når politiet tar lappen eller???????????? :cab da må dem jo avgjøre det innen 3 uker......hvis ikke så må jo lappen gis tilbake. De har lite tid til detta så....stor sjangs for å få tilbake da uten no mer pes. Må jo se ann situasjonen da. Noen ganger lønner det seg og være hyggelig og tilstå litt. Men det har reddet meg en del ganger å nekte. Nekta nå sist også. Og se åssen det gikk. Vent 10mnd på at rettsaken skal komme opp. Blir jeg dømt for mindre så har jeg vært unødvendig lenge uten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 De tar ikke hensyn til at du er yrkessjåfør. Det stod det i dommen min ihvertfall. Faktisk er det slik at de forventer bedre etikk og moral av yrkessjåfører. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hehe, jess! Gikk i klassen min på U.skolen! Noen som vet hvem han "heldige" karen her er:http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article506512.ece Kunne tenkt meg å komme i kontakt med han jeg.... Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 139 i 90, 7mnd slapp fengsel fordi jeg er så snill uskyldig gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg