24v_cossie Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 lå bak å pressa meg.... kjørte forbi og sinka meg, da kjørte jeg forbi.... og den var opp i ræva på meg igjen, for så å kjøre forbi å sinke igjen..... ble forbanna å ga alt bilen hadde..... å da etter en stund kom blå lysa........ denne politi mannen var ikke i tjeneste å oppførte seg helt sinnsykt, han fikk ikke noe måling på meg heldigvis dette skjedde på nøtterøy /tjøme, men han var fra et annet distrikt... aner ikke fra hvor.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Vist noen av dere skulle rote dere innover sørfjorden i hardanger, be aware of: Lyseblå Nissan Primera (ny tupe), og vist dere kommer dere inn til Odda så er det en gammel type Rav4 som de fleste sikkert kunne kjørt i fra likevell;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Noen som vet reg. numeret på den sølvgråe imprezan som går i trondheim? En mistenkelig lik bil har flere ganger vert her, men vet ikke sikkert om det er polisbilen... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Noen som vet reg. numeret på den sølvgråe imprezan som går i trondheim?En mistenkelig lik bil har flere ganger vert her, men vet ikke sikkert om det er polisbilen... Politiet sin ha reg.nummer VF45167 , og den andre som er så å si helt lik starter på VF60/61*** Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Vet ikke om det er lov å poste bilder av de.. Men det driiiter vi i ;)Er iallfall en nissan almera/primera, svart, to små ekstralys..ikke sota ruter, xenon lys.. regnr: JU 79492 veldig dårlige bilder Holder til i hønefoss.. Det vet jeg GODT, etter å ha lagt to breeeie sladder i hfs sentrum med de bak.. folk fra jessheim/hfs så kansje jeg ble stoppa på shell (blå gammel bmw) MeSs hæhæ den som stoppa meg når jeg var ute å kjørte motard i byn. grinete ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 En annen ting på sivile biler er at coupe o.l biler md skeiv bakrute har 3 bremselys istedet for 1(hvorav de to på siden er blålys :rolleyes: ) btw, her er en av ombyggerene: Simarud Selger de til privatpersoner? Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 ingen som veit om noen sivile biler i lhmr vel? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Tenkte jeg bare skulle legge til at så lenge en sivil har med seg en eller annen form for kamera, eller noe som kan bevise at du har gjort en forseelse så trenger dem ikke være to! Ble selv stoppet for 2 år siden, da hadde han filmet den lille turen min :) Men han sa at når dem filmer, så må dem filme deg over en liten strekke på min 3 km og dem må ha deg i kameraet hele tiden, for at dem skal kunne bruke det som "bevis".. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 liten update ang. sivilbiler i modum... Går noen gromme sivilbiler her nå.. Subaru Impreza WRX STI, Blå.. sitter alltid 2 eldre personer i den.. Volvo S60 T5R, sølvfarget.. denne dreit jeg meg ut med.. jobba på Super Dekk og skulle legga om til nye vinterdekk på den så jeg begynte å prate med han som kjørte den... la ut om alle mine ulovelige aktiviteter med bil... Etterpå fikk jeg beskjed fra sjefen om at han var politi men heldigvis utenfor tjeneste akkurat da... Imprezaen er ikke noe sivilbil! S60'en er en T6 og tilhører opperativ-uteleder eller noe sånt i Drammen, dvs hans private bil! Han bor i Geithus. Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940tic Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 up i bergen har en MB s500 tror eg det var....en 850 sedan m kamera....en s60 m kamera...noen nissan primeraer med stygge farger....pass opp for nyere ford`er fra sotra auto Siter Volvo 940 Turbo 93modell Volvo 740 Gle 86 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Sto en Hvit mondeo og lura på utkjørselen retning oslo fra Fornebu/Snarøya (før lokket) i går. De har vel funnet ut at det er en god plass (pga at de ikke er synlig) med grei oversikt. Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Denne gikk i Horten i vinter Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Politiet i Trondheim har en GRÅ Subaru Impreza WRX, usikker på reg.nr, men den ser helt standard ut, med vinge. Ser du den fra siden (stående på fortauet oppkjørsel og lignende), ser du en rød reflekskant rundt tusenmetrene. Da lønner det seg å bremse ned De har også to Nissan Primera av "gammeltypen", den ene er plommerød, den andre blå/grønn. den blågrønne har blålys montert bak grillen, og et par ekstra antenner på taket. Den røde har jeg ikke sett i utrykning, men går ut i fra at den har samme ekstrautstyr. Den røde brukes en del i forebyggende arbeid rundt på skoler Mener også at de har en Evo 8, men den har jeg ikke sett. Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Denne gikk i Horten i vinter (Primera, LY 51684) Denne gikk i Sandefjord fra den var ny. Den ble byttet med Larvik i vinter (mot en Focus stv. - LS 56280). Så da gikk den tydeligvis i Horten i en overgangsperiode. Den går i hvert fall fast i Larvik nå (Fox 4.0). Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Den var i hvertfall der på streetmeet i helga Bil: Nissan primera p11-144 Grønn Regnr: Nv 46778 La ikke merke til noen spesielle kjennetegn på bilen. (bortsett fra at den nesten ble påkjørt) :wave Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg