Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så her om dagen en svart audi a6 1.8l turbo som sto parkert ved vikasenteret i oslo. den hadde noen veldig godt gjemte blålys i grillen på hver side av audimerket, og hadde to relativt tykke antenner på hver side på rompa på bilen... hadde også politiradioen pent innfelt i dashen, og satt en skikkelig forretningsmann inni med dress og hele greia og prata i radion, venta sikkert på personen som skulle sittet i passasjersetet... husker desverre ikke skiltene, annet enn at de begynte på -K- men det hjelper jo ikke mye... bilen så ut som en skikkelig rikmannsbil, sånn en 40 år gammel mann med family og hele pakka ville kjørt rundt i...

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... var ikke KZ skilter... jeg så etter om det var det først når jeg så antennene (kom fra baksiden av bilen...) men reagerte på at det var noe annet... men begynte på K i hvertfall...

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurskog-Høland, Koksgrå Ford Mondeo med små ovale ekstralykter i grillen..

Pass dere for denne.. Det er Svein Engen sin privat bil...

 

Lillstrøm osv.... En svart ford Excursion med 2 antenner på taket, og blålys gjemt i grillen...

 

 

 

Off Topic, hehe, så en Volvo V70 brekka rundt i "krysset" i hemnes i fjor vinter.. kom til å tenke på det nå...hehe *memories* :rolleyes:

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg forresten for første gang en UP-Peugeuot 406 sedan på E6 i Follo, rett etter Nordbytunnellen. Den hadde stoppet en bil, og sto med blålys.

Bilen var sølvfarget og skikkelig senket med litt stuk. Også hadde den rimlig store felger på vinterdekkene, så denne bilen kan lure med mange folk på kappkjøring. Maken til råne-politibil er det lenge siden jeg har sett bonde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg forresten for første gang en UP-Peugeuot 406 sedan på E6 i Follo, rett etter Nordbytunnellen. Den hadde stoppet en bil, og sto med blålys.

Bilen var sølvfarget og skikkelig senket med litt stuk. Også hadde den rimlig store felger på vinterdekkene, så denne bilen kan lure med mange folk på kappkjøring. Maken til råne-politibil er det lenge siden jeg har sett bonde

 

 

Høres ut som 406 sedanen som går mellom Oslo-Hamar, men den er mørkeblå tror jeg. Den har også småstore hjul, tonede ruter og er senket. CF-registrert.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm-Fetsund: Nissan Primera stv, CV skilter, grå, to antenner på taket lite blått lys venstre side bak i bakruta, yngre sjåfør.

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang det å kødde med 760 til bond. Når du er i oslo, se etter alle svarte s60 og v70, de er proppfulle med utstyr og er ofte eskorter for staselig besøk, risikerer sikkert å bli skutt hvis du kødder, men ta en titt på bilene i hvertfall, ble jaga bort av en fyr i en s60, og da stod jeg bare å så på en v70 som var parkert... assman vet ikke om de er sivile biler, eller om det bare er følge biler, men de vil ikke vise dem fram! angry kongen har vel fire s60 el no sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår