Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P

bilene blir rullert mellom forskjellige politidistrikt.

Dessuten pleier de i mange små politidistrikt å bruke sine egne privatbiler.

 

Vet om en som ble tatt av en lensmann på Jessheim.

Vedkommende hadde gitt flatt jern på den sure gamle Courieren for å dra fra den forbanna råneren i en Ascona som lå bak. Men faen, tror du ikke det var lensmannen som lå bak i Ascona...

 

Ellers kan jeg bekrefte at Follo-politiet har en svart Mondeo stv med store tusenmetere. Ble stoppet for en "koseprat" i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

 

Vet om en som ble tatt av en lensmann på Jessheim.

Vedkommende hadde gitt flatt jern på den sure gamle Courieren for å dra fra den forbanna råneren i en Ascona som lå bak. Men faen, tror du ikke det var lensmannen som lå bak i Ascona...

 

Ellers kan jeg bekrefte at Follo-politiet har en svart Mondeo stv med store tusenmetere. Ble stoppet for en "koseprat" i går ;)

 

Hva er det du kjører forresten?

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subsuki

Og by the way....ser du en BMW 760iL(Bondevik tralla)

så forsøk å legg deg heeelt oppi ræva på den....hehe.

tar ca 20 sek, så ser du et par xenon lys som sladder og herjer bak deg, de gutta i den følgebilen(sort 5-serie) er helt nuts. De er som regel noen hundre meter unna, og i det en potensiell "Al Qaida bil" kommer i nærheten av vår kjære statsloff så gjør de ABSOLUTT alt for å presse seg mellom deg og 760`n.

 

prøv selv:D

 

Hehe, action i hverdagen! Hive på seg talibanskjegg og turban så har man det gående :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd ting i Moss siden den lista der ble laga ;)

Skal se hva jeg får info om, de har jo begynt å parkere på sperra område nå.. :/

 

BTW, lånte 7'ern til fatter og tok den til Oslo her om dagen...tror du faen ikke 760'n dukka opp bak meg, og passerte?

Joda :D

 

La meg etter, ganske tett.

Så kom en søt 5'er på sida mi og vinka meg bort.

 

Hmm...hva gjorde jeg?

Dro fra :D :D

 

760'n dro på som juling, samma gjorde jeg :D

 

Moro, men turte ikke da de rulla ned vinduet og begynte å rope til meg :D

Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt

 

1998 E36 318iT Individual

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt merke til noen Evo'er enda, men ett par WRX'er har dem da.

 

Veit ikke om den ene er bare en vanlig Impreza?

Den vel så kjente WRX'en dems har to små tusenmetre foran, husker ikke om den andre har det.

 

Forsåvidt så har den med tusenmetre blitt observert parkert ved ett boligområde Kattem, (Hint, noen som vil slice dekka?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår