DCA Posted October 17, 2004 Report Share Posted October 17, 2004 Originally posted by boppe Det går en sort slik i trondheim. Om det er politiet sin vet jeg dog ikke Vet det går en der ja men trur ikke det er sivilbil...er en 60 år gammel mann eller .no som har kjørt den har jeg sett! Feit tralle! Quote 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi100 Posted October 18, 2004 Report Share Posted October 18, 2004 Noen fra Horten Tønsbergs området: Nyeste Nissan Primera Stv mørkblå, sota ruter frem til fordørene, 2 antenner på taket. Xenon Hvit Toyota Avensis ca 1999 stv og sedan. Tror reg. nr. begynner på CE. Sota ruter og 2 antenner på begge. Grønn Mondeo stv. Rød Mondeo stv. Sølv Avensis, helt original Forrige type Primera sølv stv, med Xenon. Grønn Peugeot 406 Sedan CE reg nr. Grønn Peugeot 406 stv sota ruter, 2 antenner HVit Peugeot 406 stv og sedan. Sedanen har 2 små ekstra lys foran. Flere av bilene har reg. nr. som begynner på CE, KZ og LH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MazdaPowah Posted October 18, 2004 Report Share Posted October 18, 2004 Går en plain sølvgrå Impreza i Lier affal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallyroger Posted October 18, 2004 Report Share Posted October 18, 2004 når du kjører ut fra vålrengatunnelen, ta en titt akkurat ved innløpet til ekebergtunnelen høyre side.. sto to smurfer der med hvit hjelm og sykkel.. de står rett bak gjerdet og er svært vanskelige å se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan Eriksen Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 Originally posted by bmw-styling Bilmerke: Peugeot 406 Reg.nr: CF15766 Patruljested: E6 (Hamar - Oslo) Beskrivelse av bilen: Sivil UP, 4-dørs, burgunderrød, 17" eller 18" felger, senka bil med solfilm på alle rutene unntatt frontruta. Vil også legge til at det sitter Turbo i denne.. går Utrolig bra.. Tilhører Hamar Politiet.. Reg nr: KZ 48422 En kamerat ble tatt av de på E6 mot Stange.. Han hadde godt driv og de tok han igjen etter og ha møtt han i høy hastighet.. og de snudde brått foran meg.. og Poffet forbi meg og tok igjen og målte han.. Heldig som bare fikk bot.. men bota var på nesten 5000kr så var ikke heldig alikevel.. Quote Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw-styling Posted October 19, 2004 Author Report Share Posted October 19, 2004 Originally posted by Ørjan Eriksen Vil også legge til at det sitter Turbo i denne.. går Utrolig bra.. Tilhører Hamar Politiet.. Reg nr: KZ 48422 En kamerat ble tatt av de på E6 mot Stange.. Han hadde godt driv og de tok han igjen etter og ha møtt han i høy hastighet.. og de snudde brått foran meg.. og Poffet forbi meg og tok igjen og målte han.. Heldig som bare fikk bot.. men bota var på nesten 5000kr så var ikke heldig alikevel.. Er det den samme Pug'en du mener? En kompis møtte også en slik ved Stange en gang, og han hadde "litt" høy fart. Onkel blå tok en u-sving ved Uthuskrysset, men de nådde han aldri igjen :fingers: :D Quote Turid Laila, Pondus og Jokke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rdl Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 Jeg og 2 kompiser var i går på bislet kebab og spiste da det dukket opp en snute faen i sånn "kjeledress" med badges på. Titta litt utffafor etter bil han kunne kjøre.. så ingenting jeg. Plutselig ruller det frem en sånn NYERE type av starcraft varebil 9 seter. tror du faen ikke det sitter 8 slike jævler med komando uniformer og annet stæsh inni der... Vi bare venta på at dem skulle storme kebab sjappa mens dem "bestilte mat". Kompisen fikk noja som faen., han kjører en volvo 142 uten gyldig årsavgift/oblat, eller eu godkjenning. hah. vi satte oss i bilen og fyra som faen Vær obs. en BLÅ Starcraft varebil med forlenga tak med masse snutejævler i.... faen meg reine bangbus... Quote Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subsuki Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 Tror det er Delta styrken eller noe, så de hadde vel uansett gitt faen i sånne småting. værste er å møte på sånne ferskinger som kommer rett ut fra skolen og som skal renske verden for alt som lukter lovbrudd.....Bare ser det lyser "Æ vill pul dæ i ræva mæ batoingen min" ut av øya på de. Å så glad jeg er i purken anger2 Quote ***Orji*** 1991 E34 M5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subsuki Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 Hehe....Bangbus;) Quote ***Orji*** 1991 E34 M5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw-styling Posted October 19, 2004 Author Report Share Posted October 19, 2004 Originally posted by Subsuki Tror det er Delta styrken eller noe, så de hadde vel uansett gitt faen i sånne småting. værste er å møte på sånne ferskinger som kommer rett ut fra skolen og som skal renske verden for alt som lukter lovbrudd.....Bare ser det lyser "Æ vill pul dæ i ræva mæ batoingen min" ut av øya på de. Å så glad jeg er i purken anger2 Slike ferskinger er en forbanna plage, ja! De skal ofte bevise for sine overordnede at de duger i forcen og skal yppe seg på alle måter. De tror de eier verden og kan buse fram som de vil :anger: assman Quote Turid Laila, Pondus og Jokke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subsuki Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 Ja du er vel ikke noe særlig plaga du som kjører cossie:rolleyes: favoritt-fersking-plagebilen! Quote ***Orji*** 1991 E34 M5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rfPolo Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 Originally posted by Darkstar Tror den listen til HellBound er ganske gammel. Så disse er gamle: ST 41318 Ford Focus Ukjent Nummer ST 41319 Ford Focus Ukjent Nummer ST 41320 Ford Focus Ukjent Nummer disse er ikke gamle, alle er blå, så de tre ved sidenav hverandre i gaten vedsidenav politistasjonen i forrige uke. Quote - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw-styling Posted October 19, 2004 Author Report Share Posted October 19, 2004 Originally posted by Subsuki Ja du er vel ikke noe særlig plaga du som kjører cossie:rolleyes: favoritt-fersking-plagebilen! Hjelper ikke så mye å kjøre BMW heller. Vil tro jeg blir litt mer anonym i Corolla'n... Quote Turid Laila, Pondus og Jokke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
psychoExtreme Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 bare en ting å gjøre! ta seg jobb/bli kjent med noen på verkstedene som fixer purkebilene og STJELE de,sånn som med wrx-en. :op som jo ble funnet igjen like hel med nøklene i??hallo knock ? Quote Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw-styling Posted October 19, 2004 Author Report Share Posted October 19, 2004 Originally posted by psychoExtreme bare en ting å gjøre! ta seg jobb/bli kjent med noen på verkstedene som fixer purkebilene og STJELE de,sånn som med wrx-en. :op som jo ble funnet igjen like hel med nøklene i??hallo knock ? Hjelper ikke å gjøre det på den måten. Staten kjøper bare inn nye biler, og til syvende og sist er det oss skattebetalere som finaniserer bilene drunk Quote Turid Laila, Pondus og Jokke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts