Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

Originally posted by boppe

 

Det går en sort slik i trondheim. Om det er politiet sin vet jeg dog ikke

 

Vet det går en der ja men trur ikke det er sivilbil...er en 60 år gammel mann eller .no som har kjørt den har jeg sett! Feit tralle!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen fra Horten Tønsbergs området:

 

Nyeste Nissan Primera Stv mørkblå, sota ruter frem til fordørene, 2 antenner på taket. Xenon

 

Hvit Toyota Avensis ca 1999 stv og sedan. Tror reg. nr. begynner på CE. Sota ruter og 2 antenner på begge.

 

Grønn Mondeo stv.

 

Rød Mondeo stv.

 

Sølv Avensis, helt original

 

Forrige type Primera sølv stv, med Xenon.

 

Grønn Peugeot 406 Sedan CE reg nr.

 

Grønn Peugeot 406 stv sota ruter, 2 antenner

 

HVit Peugeot 406 stv og sedan. Sedanen har 2 små ekstra lys foran.

 

Flere av bilene har reg. nr. som begynner på CE, KZ og LH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-styling

Bilmerke: Peugeot 406

Reg.nr: CF15766

Patruljested: E6 (Hamar - Oslo)

Beskrivelse av bilen: Sivil UP, 4-dørs, burgunderrød, 17" eller 18" felger, senka bil med solfilm på alle rutene unntatt frontruta.

 

Vil også legge til at det sitter Turbo i denne.. går Utrolig bra.. Tilhører Hamar Politiet.. Reg nr: KZ 48422

 

En kamerat ble tatt av de på E6 mot Stange.. Han hadde godt driv og de tok han igjen etter og ha møtt han i høy hastighet.. og de snudde brått foran meg.. og Poffet forbi meg og tok igjen og målte han.. Heldig som bare fikk bot.. men bota var på nesten 5000kr så var ikke heldig alikevel..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ørjan Eriksen

 

Vil også legge til at det sitter Turbo i denne.. går Utrolig bra.. Tilhører Hamar Politiet.. Reg nr: KZ 48422

 

En kamerat ble tatt av de på E6 mot Stange.. Han hadde godt driv og de tok han igjen etter og ha møtt han i høy hastighet.. og de snudde brått foran meg.. og Poffet forbi meg og tok igjen og målte han.. Heldig som bare fikk bot.. men bota var på nesten 5000kr så var ikke heldig alikevel..

 

Er det den samme Pug'en du mener? En kompis møtte også en slik ved Stange en gang, og han hadde "litt" høy fart. Onkel blå tok en u-sving ved Uthuskrysset, men de nådde han aldri igjen :fingers: :D

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og 2 kompiser var i går på bislet kebab og spiste da det dukket opp en snute faen i sånn "kjeledress" med badges på.

 

Titta litt utffafor etter bil han kunne kjøre.. så ingenting jeg.

Plutselig ruller det frem en sånn NYERE type av starcraft varebil 9 seter.

 

tror du faen ikke det sitter 8 slike jævler med komando uniformer og annet stæsh inni der... Vi bare venta på at dem skulle storme kebab sjappa mens dem "bestilte mat".

 

Kompisen fikk noja som faen., han kjører en volvo 142 uten gyldig årsavgift/oblat, eller eu godkjenning. hah.

 

vi satte oss i bilen og fyra som faen

 

Vær obs. en BLÅ Starcraft varebil med forlenga tak med masse snutejævler i....

 

faen meg reine bangbus...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er Delta styrken eller noe, så de hadde vel uansett gitt faen i sånne småting. værste er å møte på sånne ferskinger som kommer rett ut fra skolen og som skal renske verden for alt som lukter lovbrudd.....Bare ser det lyser "Æ vill pul dæ i ræva mæ batoingen min" ut av øya på de.

 

Å så glad jeg er i purken anger2

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subsuki

Tror det er Delta styrken eller noe, så de hadde vel uansett gitt faen i sånne småting. værste er å møte på sånne ferskinger som kommer rett ut fra skolen og som skal renske verden for alt som lukter lovbrudd.....Bare ser det lyser "Æ vill pul dæ i ræva mæ batoingen min" ut av øya på de.

 

Å så glad jeg er i purken anger2

 

Slike ferskinger er en forbanna plage, ja! De skal ofte bevise for sine overordnede at de duger i forcen og skal yppe seg på alle måter. De tror de eier verden og kan buse fram som de vil :anger: assman

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Darkstar

Tror den listen til HellBound er ganske gammel.

Så disse er gamle:

ST 41318 Ford Focus Ukjent Nummer

ST 41319 Ford Focus Ukjent Nummer

ST 41320 Ford Focus Ukjent Nummer

 

disse er ikke gamle, alle er blå, så de tre ved sidenav hverandre i gaten vedsidenav politistasjonen i forrige uke.

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by psychoExtreme

bare en ting å gjøre! ta seg jobb/bli kjent med noen på verkstedene som fixer purkebilene og STJELE de,sånn som med wrx-en. :op

som jo ble funnet igjen like hel med nøklene i??hallo knock ?

 

Hjelper ikke å gjøre det på den måten. Staten kjøper bare inn nye biler, og til syvende og sist er det oss skattebetalere som finaniserer bilene drunk

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår