Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

Trondheim:

Ang. den svarte MITSUBISHI LANCER EVOLUTION 7/8 dere diskuterte her for en stund siden. Det finnes en slik sivilbil i Trondheim! Den er skikkelig rå! Reg. nr er VF 61030. Det er iallefall en 2004 mod. Kan legge ut bilder av den (en kamerat tok mange av den en gang den var parkert på byåsen.)

 

Andre biler er:

VW Caravelle, reg: VF 14233

Svart Opel Zafira, reg: DK 71040

Sølvgrå Ford Mondeo, reg: VX 27865

men disse har dere vel sett, i tillegg til de beryktede Imprezaene og V70ene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trondheim:

Ang. den svarte MITSUBISHI LANCER EVOLUTION 7/8 dere diskuterte her for en stund siden. Det finnes en slik sivilbil i Trondheim! Den er skikkelig rå! Reg. nr er VF 61030. Det er iallefall en 2004 mod. Kan legge ut bilder av den (en kamerat tok mange av den en gang den var parkert på byåsen.)

 

Andre biler er:

VW Caravelle, reg: VF 14233

Svart Opel Zafira, reg: DK 71040

Sølvgrå Ford Mondeo, reg: VX 27865

men disse har dere vel sett, i tillegg til de beryktede Imprezaene og V70ene...

farge på caravellen? er mondeon stv eller sedan??

- 2002 Toyota Celica T-sport

- 1993 Mercedes 190E

x 2002 "Lotus" Speedster

x 1999 Nissan 200sx Z-edition

x 2000 Toyota Celica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen info som sikkert alle er klar over er at det alltid er to personer i sivile biler hvis de er i tjeneste, dette for å øke sikkerheten deres (Hadde jeg blitt stoppa av ÉN sivil purk hadde jeg grisebanka han tror jeg :deng ) og for at de skal ha et "vitne" hvis det skulle være noe...

 

Så hvis dere er i tvil på om bilen er sivil, prøv å se etter om det er to personer i bilen :kiss

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurskog-Høland, Koksgrå Ford Mondeo med små ovale ekstralykter i grillen..

Pass dere for denne.. Det er Svein E**** sin privat bil...

 

for det første går bilen hans mere på sørumsand/blaker en aurskog

for det andre har han aldri hatt en mondeo og kjører

noe helt annet en det privat. just so you know

 

ps. er vel heller ikke veldig bra og skrive fult navn på personen her inne..

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om denne har blitt nevnt alt, men i Lillestrøm området går det en hvit Toyota Carina stv med JU skilter som er sivilbil.

 

Denne har jeg sett et par ganger på E6 mellom Gardermoen og Oslo. Ser skikkelig sliten ut med hjulkapspler på kun forhjulene o.l. To ekstralykter i grillen.

 

Jeg har også sett en kliss ny BMW 7 serie, svart, i full utrykning på E6 ved Jessheim. Blålys i grillen, tåkelysene og bakruta, helt skjult. Altså ingen kjennetegn.

 

Det lusker også to helt nye Primeraer rundt Jessheim - Minnesund. En sølvgrå, og en veldig mørk grå. Også med blålys i tåkelyktene. Helt anonyme.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg sett et par ganger på E6 mellom Gardermoen og Oslo. Ser skikkelig sliten ut med hjulkapspler på kun forhjulene o.l. To ekstralykter i grillen.

 

Yup, ser den i Lillestrøm hver fredag og lørdag kveld/natt. I tillegg til at de raver rundt på Skedsmokorset og forfølger folk (les: jeg er en av dem..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim:

Ang. den svarte MITSUBISHI LANCER EVOLUTION 7/8 dere diskuterte her for en stund siden. Det finnes en slik sivilbil i Trondheim! Den er skikkelig rå! Reg. nr er VF 61030. Det er iallefall en 2004 mod. Kan legge ut bilder av den (en kamerat tok mange av den en gang den var parkert på byåsen.)

 

Andre biler er:

VW Caravelle, reg: VF 14233

Svart Opel Zafira, reg: DK 71040

Sølvgrå Ford Mondeo, reg: VX 27865

men disse har dere vel sett, i tillegg til de beryktede Imprezaene og V70ene...

 

 

Vil gjerne se bildet.. Er en sort E8 som jeg kjenner eieren på og det er ikke UP bil.. Eneste "raske" biler jeg har hørt om i byen er en sølv og blå Impreza.

 

Irland er det eneste landet jeg har hørt om at politiet bruker Evo'er

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update ang. sivilbiler i modum...

 

Går noen gromme sivilbiler her nå..

Subaru Impreza WRX STI, Blå.. sitter alltid 2 eldre personer i den..

Volvo S60 T5R, sølvfarget.. denne dreit jeg meg ut med.. jobba på Super Dekk og skulle legga om til nye vinterdekk på den så jeg begynte å prate med han som kjørte den... la ut om alle mine ulovelige aktiviteter med bil...

 

Etterpå fikk jeg beskjed fra sjefen om at han var politi men heldigvis utenfor tjeneste akkurat da...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet en ny sivil, Mondeo til hamar. En mørkegrå en tror jeg. (Bare sett den i uttrykning i mørket) Stasjonsvogn. Også går det en hvit Nissan Primera med to halvstore tusenmetere foran. Xenon. Kan ha vært UP før, men er sivil nå iallefall!

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen info som sikkert alle er klar over er at det alltid er to personer i sivile biler hvis de er i tjeneste, dette for å øke sikkerheten deres (Hadde jeg blitt stoppa av ÉN sivil purk hadde jeg grisebanka han tror jeg :deng ) og for at de skal ha et "vitne" hvis det skulle være noe...

 

Så hvis dere er i tvil på om bilen er sivil, prøv å se etter om det er to personer i bilen :kiss

 

Har selv vært med og blitt stoppet av kun en person i en sivil eldre mondeo. Han sto og hang ved en bensinstasjon langs E6 og overvåket trafikken.

En bil som tar mange billister mellom Moss og Oslo ( E6 ) er en grå Volvo S60.

Pluss at Follo politikammer bruker to Toyota Avensis stasjonsvogner ( en grå metallic med sotede vinduer og en champagnefarget kjerre ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært med og blitt stoppet av kun en person i en sivil eldre mondeo. Han sto og hang ved en bensinstasjon langs E6 og overvåket trafikken.

En bil som tar mange billister mellom Moss og Oslo ( E6 ) er en grå Volvo S60.

Pluss at Follo politikammer bruker to Toyota Avensis stasjonsvogner ( en grå metallic med sotede vinduer og en champagnefarget kjerre ).

 

Merkelig... Vil uansett påstå at det så å si alltid er to personer i en hvilken som helst politibil, sivil eller ikke (Nå vet jeg også at det kan være en Devil )

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen info som sikkert alle er klar over er at det alltid er to personer i sivile biler hvis de er i tjeneste, dette for å øke sikkerheten deres (Hadde jeg blitt stoppa av ÉN sivil purk hadde jeg grisebanka han tror jeg :deng ) og for at de skal ha et "vitne" hvis det skulle være noe...

 

Så hvis dere er i tvil på om bilen er sivil, prøv å se etter om det er to personer i bilen :kiss

 

Er du sikker på dette? Jeg har aldri sett to tjenestemenn (eller kvinner) på verken uniformerte eller sivile UP-motorsykler.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår