Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trondheim : Sølvfarget Volvo V70 ( kjørte tidligere med 1000metre forran ),

men har fjernet disse nå.. Sota-ruter på bakdører og bakover.

 

ble stoppa av denne :S telte ca 15 blålys i fronten på den godt fordelt :P

 

Kan legge til at den ser helt anonym ut når den ligger bak og filmer. Sure penger :(

 

Den hadde også en slags "stripe" med blålys helt øverst til venstre på frontruta. Tror denne kan være avtagbar, ettersom jeg ikke så den når han fulgte etter.

 

Jævlig fin kvalitet på filmene de tar opp forresten :P

1987 Audi 90 Quattro

1969 Volvo Amazon

Low class, low budget, high octane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Hamar har de akkurat begynt å kjøre med en hvit 740 stv.! Dvs jeg har ikke sett den før i alle fall, men de ble veldig sinte på en kamerat av meg i går når han endelig fikk start etter motorvask og sto å rusta bilen på en parkeringsplass det ikke er lov til å parkere på kveldstid pga. klager fra naboer for bråk.

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

 

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om disse er skrevet om lenger opp i tråden, men føyer dem til likevel..

 

Sort Toyota Avensis stasjonsvogn av den nye typen i Oslo sentrum..ingen synlige tegn på at den er sivil..så iallefall ingen..pluss en sort....hold dere fast...

en Sort MB S 320 av den nye typen....blålys overalt og ingen synlige tegn på at det er en sivil..men hadde iallefall stoppet en stakkar bilist i utkanten av oslo sentrum..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en sølvgrå Peugeot, trur det var 406 som kjørte med blålys oppover svinesundsbakken for et par uker siden. Var sota fra bakrutene og bakover, og hadde en liten antenne ekstra på bagasjen. De stoppa en BMW med ungdommer akkurat på grensa, på norskesia.

 

Så også en svart V70 av den gamle typen, med høye baklykter på vei inn mot Losby av alle steder. Jeg pleier å ta meg en tur der innimellom, siden det er en svingete og gøyal vei uten så alt for mye biler. Da jeg tok igjen dette så virket den litt mistenkelig, siden den hadde sotede ruter og kjørte akkurat i fartsgrena innover der. Jeg så etter to ganger for å se etter blålys i bakruta og siden det var sol og midt på dagen, så lyste det gjennom bakruta. Der var det ingenting, så jeg la meg ut og skulle forbi. Da så jeg akkurat at de hadde byttet ut to av pærene i baklyset med blå pærer. Det var ca. på midten av "stolpen".

 

Vær obs på dette på gamle V70'er og 850'er. :)

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare et fåtall sivilbiler som har kamera enda. så slå ivei! ;)

Det er på vei til å bli standardutstyr i sivilbiler (hørt fra sikker kilde), møtte 4 sivile biler som kjørte etter hverandre på vei fra drammen til åros for ett par uker sia, og bare 1 av de hadde ikke kamera!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Div biler i Mosse-distriktet:

-Pug 406, sølv, sedan, senka (tidligere nevnt her) DK 35xxx

 

-Pug 306, rød (AX 6xxxx), blå (KZ 47xxx)

 

-Mondeo sedan, hvit (BC 98xxx) Brukes MYE

 

-Mondeo stv sølv (AX 792xx) + 3 stv blå, sølv, rød (AX 788xx alle tre)

 

Ellers så er det observert sølvfarget ny Volvo s40 (ukjent reg nr) på E6, mørk blå mondeo sedan (BD 14xxx) i sarpsborg, sølvfarget primera sedan (CF 104xx) på E6 ved Son og en Audi A6 mørk blå eller svart med DK-skilter ved Mosseporten.

 

*vrooooooohm*

vw golf2 gti "polo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår