Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

Originally posted by MR.156

Noen som vet hvilke biler som går i troms området??

Har sett at en svart v70 går det,hørt rykter at det er 300 hk i den,kølsvart v70!

 

jupp, det går en v70 hær.... Hvor mange hk den har vites ikke. men toppmodellen har 300hk så det er vel ikke umulig

*Civic VTi -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

i drammen så går det en impresa wrx. som vi vet om... sølvgrå. må være en 2liter iden...

hvit v70. vet dette da jeg ble stoppa av 2 sivilbiler å 3 up biler etter å ha hatt stam wire i rosenkransgata...

 

å i røyken så er det 2 mondeo'er, en sedan mørkegrå, kf 11411 eller no sånt..

den andre er stasjonsvogn.. litt mørkere grå enn den andre reg.nr er det samme slutter bare på 12... begge bilene har ekstralys i fronten

i hurum så er av og til en av sivilbilene til røyken på utlån en gang i blandt...

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvit v70. vet dette da jeg ble stoppa av 2 sivilbiler å 3 up biler etter å ha hatt stam wire i rosenkransgata...

 

 

Jeg ble plytselig veldig nysgjerrig... :rolleyes: Hvordan går det når man blir stoppa av 5 biler...? Sliter man da??? Stor bot? Mista lappen? Eller slapp du unna med advarsel? uansett har du min sympati... Må være utrolig kjipt å bli stoppa av SÅ mange rundingsbøyer!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble plytselig veldig nysgjerrig... :rolleyes: Hvordan går det når man blir stoppa av 5 biler...? Sliter man da??? Stor bot? Mista lappen? Eller slapp du unna med advarsel? uansett har du min sympati... Må være utrolig kjipt å bli stoppa av SÅ mange rundingsbøyer!

 

hehe... jeg kom bare litt fort bak en volvo 760 sedan... å så gav han på... å da måtte jo jeg gi på... gikk fint det... var bare litt dumt at purken stod der jeg kjørte fortest... å så dreiv dem å leita etter oss... å jeg viste det ikke engang... å så plutselig så kom dem med blålys... først en sivilbil.. å så kom dem etterhverandre med korte mellomrom... fikk beskjed om at neste gang så åker det rett inn...

men jeg blå nekta jo... fordi dem tok meg ikke på fersken...

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og by the way....ser du en BMW 760iL(Bondevik tralla)

så forsøk å legg deg heeelt oppi ræva på den....hehe.

tar ca 20 sek, så ser du et par xenon lys som sladder og herjer bak deg, de gutta i den følgebilen(sort 5-serie) er helt nuts. De er som regel noen hundre meter unna, og i det en potensiell "Al Qaida bil" kommer i nærheten av vår kjære statsloff så gjør de ABSOLUTT alt for å presse seg mellom deg og 760`n.

 

prøv selv:D

Har sjøl hatt den store "glede" av og kjøre eskorte med politiet,hadde da en høyere sjef i min bil og nederlandsk kromp i bilen foran og et par andre storinger.Eskortesheriffen var veldig påpasselig og presset vekk innpåslitne nysjerrige som bar var i vegen for oss.

Auditor fortuna juvat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang di to sivilbilene.. puggene

 

Den blå er UP sin bil, den pendler romerike-hamar-alvdal (RV3) Den er det min nabo som disponerer. Den er utstyrt med senkefjærer, 17" felger, solfilm og en V6 motor på ca 200hk..

 

Den røde tilhører Hedmark politi distrikt (Hamar politikammer)

Den har en turbomotor på usikkert antall hk, det var den det sto om i avisen for en tid tilbake, for det var montert chip i den.

Men det er nå fjernet, men den går på ca 1.7bar i ladetrykk.

 

Kilde: Bertel O Steen

 

 

Sikkert ingen som leser detta nå men jeg må bare svare på denna... det er riktig at 406 kom i v6 utgave med 211hk. Men at de har fått den motoren i 406 turbo til å holde med lading på 1,7 bar... hahaha det er gøyalt å høre. dette er jo en llavtrykks turbo for det første, og for det andre hadde aldri i verden den 2 literen som normalt gir 150 hester med pustehjelp på ca 0,6 bar greid å håntere 1,7 bar. da må de i så fall ha brukt MYE penger på motoren.

Ivem :fingers:

 

 

x- Peugeot 405mi16 93 (den med 2literen ja)-SOLGT

x- Toyota Corolla GTI 86 -Kræsja for faen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuten i Tønsberg fikk nytt leketøy for et par måneder siden. En anonym mørk grå Mercedes ettellerannet sedan. Da den var inne på service for litt siden hadde de allerede tjent den inn! (pris: ca 1.000.000+)

 

 

 

Hmm.. høres mistenkelig ut som den som ga meg 5 lapper i bot... Helt anonym C-klasse sedan, sølvfarget, ikke snøballsjans i hælvette å se at det var sivilbil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår