Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

lå bak å pressa meg.... kjørte forbi og sinka meg, da kjørte jeg forbi.... og den var opp i ræva på meg igjen, for så å kjøre forbi å sinke igjen..... ble forbanna å ga alt bilen hadde..... å da etter en stund kom blå lysa........ denne politi mannen var ikke i tjeneste å oppførte seg helt sinnsykt, han fikk ikke noe måling på meg heldigvis dette skjedde på nøtterøy /tjøme, men han var fra et annet distrikt... aner ikke fra hvor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Noen som vet reg. numeret på den sølvgråe imprezan som går i trondheim?

En mistenkelig lik bil har flere ganger vert her, men vet ikke sikkert om det er polisbilen...

 

 

Politiet sin ha reg.nummer VF45167 , og den andre som er så å si helt lik starter på VF60/61***

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er lov å poste bilder av de.. Men det driiiter vi i ;)

Er iallfall en nissan almera/primera, svart, to små ekstralys..ikke sota ruter, xenon lys..

regnr: JU 79492

veldig dårlige bilder

Bilde63.jpg

Bilde64.jpg

Holder til i hønefoss.. Det vet jeg GODT, etter å ha lagt to breeeie sladder i hfs sentrum med de bak.. folk fra jessheim/hfs så kansje jeg ble stoppa på shell (blå gammel bmw)

MeSs

 

 

hæhæ den som stoppa meg når jeg var ute å kjørte motard i byn. grinete ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle legge til at så lenge en sivil har med seg en eller annen form for kamera, eller noe som kan bevise at du har gjort en forseelse så trenger dem ikke være to! Ble selv stoppet for 2 år siden, da hadde han filmet den lille turen min :) Men han sa at når dem filmer, så må dem filme deg over en liten strekke på min 3 km og dem må ha deg i kameraet hele tiden, for at dem skal kunne bruke det som "bevis"..

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update ang. sivilbiler i modum...

 

Går noen gromme sivilbiler her nå..

Subaru Impreza WRX STI, Blå.. sitter alltid 2 eldre personer i den..

Volvo S60 T5R, sølvfarget.. denne dreit jeg meg ut med.. jobba på Super Dekk og skulle legga om til nye vinterdekk på den så jeg begynte å prate med han som kjørte den... la ut om alle mine ulovelige aktiviteter med bil...

 

Etterpå fikk jeg beskjed fra sjefen om at han var politi men heldigvis utenfor tjeneste akkurat da...

 

Imprezaen er ikke noe sivilbil!

S60'en er en T6 og tilhører opperativ-uteleder eller noe sånt i Drammen, dvs hans private bil! Han bor i Geithus.

2008 Saab 93 1.8t BioPower

x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet i Trondheim har en GRÅ Subaru Impreza WRX, usikker på reg.nr, men den ser helt standard ut, med vinge. Ser du den fra siden (stående på fortauet oppkjørsel og lignende), ser du en rød reflekskant rundt tusenmetrene. Da lønner det seg å bremse ned

 

De har også to Nissan Primera av "gammeltypen", den ene er plommerød, den andre blå/grønn. den blågrønne har blålys montert bak grillen, og et par ekstra antenner på taket. Den røde har jeg ikke sett i utrykning, men går ut i fra at den har samme ekstrautstyr. Den røde brukes en del i forebyggende arbeid rundt på skoler

 

Mener også at de har en Evo 8, men den har jeg ikke sett.

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gikk i Horten i vinter (Primera, LY 51684)

 

Denne gikk i Sandefjord fra den var ny. Den ble byttet med Larvik i vinter (mot en Focus stv. - LS 56280). Så da gikk den tydeligvis i Horten i en overgangsperiode. Den går i hvert fall fast i Larvik nå (Fox 4.0).

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår