Gå til innhold

Jetta-einsern min!

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jens

Nå begynner bilen og ta form. Nå har han fått på aluvinge og endelig fått sotet bakvinduene og baklyktene, så nå blir det bra!

 

Håper inderlig det der var ironisk

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer beviset på at jettan lever i beste velgående uten aluvinge og annet tjafs som ikke hører hjemme noe sted :D

 

Klar for tur til rudskogen imorgen. Endelig fått fiksa den opp litt inni også. Deilig med sort dashbord istedet for grått og hårete ;)

 

 

HPIM0568web.jpg

 

HPIM0572web.jpg

 

HPIM0573web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Skjer ikke så mye nå gitt. Jobber litt for mye så jeg har ikke tid eller krefter til å gjøre noe særlig. Bilen står bare i garasjen og venter på å bli satt bort for vintern :(

 

Men jeg lover å komme sterkere tilbake. Det fine med all jobbinga er at det da blir gewinde og felger :)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode forslag til felger? (tipper du har noe å bidra med her, boramannen :) ) Sitter og tenker litt, men det er så vanskelig å bestemme seg. Bør peile meg på hva jeg skal ha ettersom at planen er å få tak i alle deler i løpet av vintern slik at bilen er helt klar når våren kommer.

 

Helst noe som ikke er helt håpløst å få tak i eller koster 10 ganger mer enn bilen ;)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil!

 

Hva bruker du for å "vaske" inne i bilen?

Dash osv.?

 

Og hva bruker du på karrosseriet(stress ord :D ) ?

 

Har forresten 4 slike felger liggende, vet ikke om de er noe, men om du er interresert kan du jo pm'e meg. Pene med 195/50. 15".

Trenger (opp)pussing.

 

Dapic0350.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår