Gå til innhold

Jetta-einsern min!

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dinglevims

 

At en bil har gått veldig kort kan være minst like ille som en bil har gått langt. Motorer har ikke alltid så godt av å stå stille i mange år. Heldigvis har jo jettan vært brukt jevnlig så den skal nok klare seg. Tar det litt pent så går alt så fint ;)

 

Riktig...En bil som har gått 300k vil oftest være betydelig friskere enn en som knapt har blitt skikkelig varm. Biler har godt av og bli brukt, de er lagd for det tross alt.

Men jeg vil ikke anbefale ventilflyt og burning så drivleddene spruter på lørdag nei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

:eek: den bilen der er helt sjef! når blei det senking sa du??

Skal jobbe ut Juli så da får jeg se hva jeg kan ta meg råd til etter dette. Har et senkesett med dempere liggende i garasjen. Kan jo være aktuelt å sette på men vil helst få på gewinde når jeg først skal bytte...

 

Originally posted by Jens

Riktig...En bil som har gått 300k vil oftest være betydelig friskere enn en som knapt har blitt skikkelig varm. Biler har godt av og bli brukt, de er lagd for det tross alt.

Men jeg vil ikke anbefale ventilflyt og burning så drivleddene spruter på lørdag nei :D

 

Er det noen så vet hvor frisk en langkjørt bil kan være så er det jo deg ;) Hvor langt var det "Sorte Lyn" hadde rulla da den bytta eier?

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

 

Er det noen så vet hvor frisk en langkjørt bil kan være så er det jo deg ;) Hvor langt var det "Sorte Lyn" hadde rulla da den bytta eier?

 

375 000km...og de siste 25k med grisekjøring ;)

Og nåværende har jo drøye 330k på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stenna

Nei det er bra kvalitet på toyota. de stopper jo aldri.. bare se på celicaen til Jim. den får kjørt seg og ser ikke ut til å gi opp enda!!! :D

 

Hehe! Føler med Celica'n til Jim. Den lever et hardt liv ;) Men den virker jo nesten irriterende sunn og frisk enda da!

 

 

Og litt tilbake til topic:

Jettan gikk uten problemer frem og tilbake til Vålerbanen på Søndag. Så nå er det nok ikke mange dagene før det blir skilter på den :D

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er ikke så mye nytt som har skjedd annet enn at jeg holder på å få rengjort motorrommet. Har vært veldig møkkete i mange år så dette krever litt arbeid, men det begynner å hjelpe betraktelig.

 

Blitt lite tid til Jettan da jeg jobber mye nå og i tillegg har bytta bil. Været er jo heller ikke helt på min side :(

 

Får se hvor mye penger jeg har igjen etter at alt på den nye bilen er betalt, så kanskje det blir skilter i begynnelsen av August. Mulig jeg venter til våren ettersom at bilen skal settes bort i vinter. Får heller klaske på prøveskilter på de få treffa som er igjen.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår