Gå til innhold

Jetta-einsern min!

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

Jeg sier bare:

BE PROUD!

 

Kongebil.. tilogmed dama sa 'Vrake den der? Det kan man da ikke gjøre' .. og dama som bare pleier å si ja & ha hver gang jeg ber henne se på noe fra forumet.. :P Denne var konge!

 

Stå på!

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk for alle go'ord om bilen :)

 

Har nå mer eller mindre bestemt meg for felger. Så dere får glede dere til våren kommer ;)

 

Hvis noen av dere har en strøken førerdør til Golf/Jetta 1 så skrik ut. Jettan trenger en ny. (må være rust og bulk fri)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Bare å sende til Sverige på bredding det ;)

 

Firmaene står i Bilsport-guiden i bladet Bilsport

 

du som kjenner til sånt. vet vel ikke ca prisen pr felg å bredde ? pr " evt ? eller ? og godkjenning ? lett ?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by metz

disse felgene hadde kanskje gjort seg på einsern din, men nå hadde du vel kanskje bestemt deg ;)

 

Tøffe felger, men jeg tror nok ikke de er noe for jettan. Av en eller annen grunn tenker jeg am-car når jeg ser på de...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dette blir vel den siste oppdateringa på jettan i år. Har nå fått lagringsplass til den så den blir satt bort neste helg etter en lang kjøretur ;) Kommer sterkere tilbake etter nyttår når gromdeler skal handles inn. Gleder meg :)

 

Men før bilen settes bort så er det en ting som må fikses. Radiatoren min lekker litt og det er omtrent bare vann på bilen nå. Er det noen som har en radiator liggende? (den typen som du fyller på kjøleveske på siden. Trenger den helst idag så send en PM eller ring meg på 95782774 så kommer jeg med en gang!

 

Har også fått tak i en orginalfelg til bilen. Den ene felgen som sitter på bilen er ganske rusten så derfor var det gull å komme over denne:

HPIM1315web.jpg

HPIM1319web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår