Gå til innhold

Jetta-einsern min!

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by boramannen

Den bilen er bare helt utrolig fet. Fargekombinasjonene er uslåelige!!

Felger og senk er jo alt som skal til, og kanskje en takgrind... Da går det jo fint å sette den tilbake til orginal stand om det skulle være ønskelig. ;)

 

De blir jo så fine....

 

Takgrind ligger i garasjen :) Må bare poleres eller lakkes da den ser litt sliten ut.

 

Når det gjelder felger så synes jeg faktisk stålfelgene på bildet passer ganske bra på bilen. Men det hadde nok kledd noen små BBS-er eller noe slikt.

 

Håper å få skrapt sammen penger til høydejusterbart etterhvert. Det er det eneste som er godt nok for denne bilen ;)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helvete faen.... denna vogna ser jo faen meg helt strøken ut.

den har pleiet godt av forrige eier...

enda godt den har kommet i hendene til en entusiast slik at den kan få et godt liv videre.

 

jeg får vel nesten ta en tur utenom deg å titte pån.

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pumpedyse

helvete faen.... denna vogna ser jo faen meg helt strøken ut.

den har pleiet godt av forrige eier...

enda godt den har kommet i hendene til en entusiast slik at den kan få et godt liv videre.

 

jeg får vel nesten ta en tur utenom deg å titte pån.

 

Den har faktisk ikke blitt tatt så godt vare på egentlig. Eldre dame som har eid den og denne har vært på alle servicer og slikt, men den har nok ikke vært vaska og polert på flere år. Stod også ute i hele vinter. Motorrommet ser også helt grusomt ut. Motorvask er luksus.

 

Men men... under all møkka finnes det en fin bil ;)

 

Du er mer enn velkommen til å svinge innom og kikke litt. Bare hyggelig det!

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering igjen...

 

Olje, oljefilter, luftfilter, termobryter til radiatorvifta og kjølevæske er nå bytta. Neste blir brekkvaier...

 

Noen som har bytta brekkvaier på en Golf/Jetta 1 før som kan gi meg noen tips? Ser ikke så vanskelig ut, men det blir enda lettere med noen hint ;)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Liten oppdatering igjen...

 

Olje, oljefilter, luftfilter, termobryter til radiatorvifta og kjølevæske er nå bytta. Neste blir brekkvaier...

 

Noen som har bytta brekkvaier på en Golf/Jetta 1 før som kan gi meg noen tips? Ser ikke så vanskelig ut, men det blir enda lettere med noen hint ;)

 

de arbeidsledige har penger og tid skjønner jeg lars;) blir nok bra dette

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

de arbeidsledige har penger og tid skjønner jeg lars;) blir nok bra dette

 

Vel... Penger begynner det å bli skrallt med, men tid har jeg mer enn nok av. Heldigvis er dette en bil som krever mye tid og lite penger så da blir det bra ;)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marbel

Fet ride detta ja!!

 

Så nesten bedre ut enn du beskrev...enig at det er kult med litt udda bilmodeller.

 

Lykke til!:D

 

Takk takk! :) Du får ta turen til Våler den 19 og se den i real life.

Må også si jeg var virkelig imponert over Caddy'n din. Virkelig flott og gjennomført bil. Gleder meg til å se den med den nye fangern.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått bytta brekkvaiern som var røket. Var litt spent på hvordan dette kom til å gå ettersom at jeg aldri har satt min fot i en bremsetrommel før, men det gikk faktisk overraskende greit bortsett fra en fjær som satt noe så inn i h***** godt fast. Som vanlig løser alt seg med stygge ord og vold ;)

 

Ikke lenge igjen til den er klar for eu-kontroll :)

 

EDIT: Har også fått bytta tennplugger, så nå fyrer'n som bare det. Blir nødt til å smekke på den prøveskilter en dag så jeg får kjørt litt :)

 

HPIM0157.jpg

HPIM0159.jpg

HPIM0162.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår