Gå til innhold

Tollvesenet klippet skiltene mine!

Ranger emnet


pebe1

Anbefalte innlegg

Ute etter å ta meg nå skjønner jeg, men i motsetning til deg kommer jeg ikke til å fjerne liker å slette innlegg!

 

Som du ble fortalt flere ganger tidligere i denne tråden av Quattro73 så betyr ikke nødvendigvis det at en liker ett innlegg at en står inne for alt som skrives i det innlegget.

 

Ja, jeg er enig i nesten alt det Viking067 skriver i innlegg #8, bortsett fra dokumentforfalskning.

 

Forskjell fra mitt tilfelle til TS er at bilen min er innelåst, og der har ikke Tollvesenet tilgang eller tillatelse uten en ransakelses ordere, så jeg beskymrer meg ikke.

 

Jeg ser hva som står og har min mening om det. At du trykker liker på et innlegg som har den alvorligste anklagen,dokumentforfalskning synes jeg er rart.

 

Ferdig med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du "ser" og mener er uvesentlig for både meg og alle andre som har motsatt oppfatning av deg.

At jeg trykker på liker, syns du er rart?

Det er jaggu ikke det eneste du ikke forstår.

 

Ferdig med saken? Neppe..

Så fort jeg eller andre poster ett innlegg så kan jeg bande på at du dytter nesa di opp i skjermen igjen!

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du "ser" og mener er uvesentlig for både meg og alle andre som har motsatt oppfatning av deg.

At jeg trykker på liker, syns du er rart?

Det er jaggu ikke det eneste du ikke forstår.

 

Ferdig med saken? Neppe..

Så fort jeg eller andre poster ett innlegg så kan jeg bande på at du dytter nesa di opp i skjermen igjen!

 

Hva er dette for noe da? Jeg sa jeg var ferdig med deg!! Hvorfor vrenger og vrir du andre opp i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops! Beklager hissigpropp, var ikke meninga å tråkke deg på tærne!

 

Trur du virkelig du bare kan si "stopp!", så skal alle andre enn deg selv holde kjeft? Skjerp deg.

Når du drar meg inn i duskusjonen, så må du jaggu tåle at jeg svarer deg uten å bli furt!

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops! Beklager hissigpropp, var ikke meninga å tråkke deg på tærne!

 

Trur du virkelig du bare kan si "stopp!", så skal alle andre enn deg selv holde kjeft? Skjerp deg.

Når du drar meg inn i duskusjonen, så må du jaggu tåle at jeg svarer deg uten å bli furt!

 

Lær deg å lese,saken der du liker at trådstarter mistet skiltene. For så og hovere over at du har gjort det samme men er så smart at du låser bilen inne i garasjen. Hvis det er lovlig med kjennemerke på uregistrert veterankjøretøy så har du vel ingenting å frykte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å frykte?

Kan fint sette bilen på gårdsplassen, men gidder ikke kjøre den inn for hver gang jeg skal skru på den, og så ut igjen når jeg er ferdig, når jeg bare kan la den stå der.

Men til opplysning, så godkjente jeg bilen i dag, så slipper du å bruke energi på 2 personer som er "kjempe kriminelle" i dine øyne.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å frykte?

Kan fint sette bilen på gårdsplassen, men gidder ikke kjøre den inn for hver gang jeg skal skru på den, og så ut igjen når jeg er ferdig, når jeg bare kan la den stå der.

Men til opplysning, så godkjente jeg bilen i dag, så slipper du å bruke energi på 2 personer som er "kjempe kriminelle" i dine øyne.

 

Da registrerer jeg ut i fra innlegget til Viking067,at du er enig i at TS hadde satt skilter på et kjøretøy som ikke skal ha skilter,selv om den sto på et lukket område. Noe som også jeg er enig i.

 

Men at du ikke er enig i at det er dokumentforfalskning.

 

Jeg har aldri ment at noen er kjempe kriminelle for å bryte denne lov. Vil kun frem til hva som er lovlig.

Endret av Rsele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle skjønner ironi - vet vi av erfaring - uten å nevne navn ;)

 

Rsele, om du leser hva Mondeo skrev, så skjønner du at han hentyder til at skiltene er lovlige og derfor måtte politiet levere de tilbake til eier.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår