Gå til innhold

Hvilken bil er den mest harry?

Ranger emnet


Skorp

Anbefalte innlegg

helloen!

 

vell, det har seg slik at alle i området mitt kjører rundt i kjerringbiler..kun dønn fornuftige biler, alle er nyere enn 1995.

De ser på min Audi 100 `86 som steike harry, så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg noe som virkelig er harry.de Mest harry bilene jeg har såtte på med er Volvo 242 og Opel Admiral, da pekte og lo folk på gata når vi kjørte forbi..Jeg vil ha noe mere oppsiktsvekkende enn det!

Noen som vet om en bil så harry at pappaguttene spyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Høres ut som et bra tiltak! Jeg er tilhenger av alt som kan få de snusfornuftige Passat-eierne til å bli kvalme.

 

Her er noen andre kandidater:

Ford Granada

Opel Kadett

Chevrolet Impala

Lada 1600 GL

 

 

Her snakker vi!

har kikka litt etter Granada og Kadett, ser ut som gode biler til jobben!

 

Zefiro: Det som er med Amazon er jo at de er begynt å bli skjeldne, jeg vil helst ikke ha en bil som er verdt noe blandt samlere!

 

Einar: Er en som kjører rundt med Lancer 1.6 her, så da er den utelukka! Spoiler har han også ;)

 

Keiek: 240 er absolutt et godt alternativ..Har en kompis som kjører Swift, han kommer til le seg i hjæl om jeg kommer i noe sant!

 

240 herregårdsvogn er nok det fornuftigste alternativet så langt?

Impala frister jo seff, svær v8, men det blir ikke like kvalmt som å komme i en Volvo 240.. :tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for Manta, Granada/Taunus eller gode gamle Amazon!

Lada Niva er også ganske harry! Morro kan du ha det med den og :D

 

Haha, var en lada niva som kjørte offroad en stund her...heilt til den fant ut at den skulle kjøre opp en bakke med 40% stigning i 70kmt :hvaskjera

 

Søkt rundt på finn og Autodb..

Ser ut som om at jeg må kjøre rundt litt lenger på Audien min desverre..De mest harry bilene koster noen tusen for mye for budgetet mitt i dag, så må nok spare til neste mnd!

 

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=21914153

 

Denne her fant jeg ut at er akkurat passe harry, så harry at jeg føler meg kul, og ikke dum..men så harry at glatting vennene mine blir småkvalm!

Håper denne ligger til salgs neste lønning da ;)

 

Opel er uten tvil det merket som lager flest GODE harry biler! Commadore er også et alternativ!

Bimme e36 med japsestyling er ikke harry, bare patetisk..

Endret av Skorp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en 1987 Toyota Corolla tidligere. Den var hvit med to sorte striper over tak og panser, sota ruter, digert Sony Xplod-merke i bakruta og 4-toms eksospotte. Med stålfelger og kromma hjulkapsler og øyelokk av teip har du en sikker vinner!;)

 

Moro at noen gjør noe sånt:) Stå på!:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår