Gå til innhold

Benger's Audi S6

Ranger emnet


benger

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for tipset;) skiltholdere kommer sammen med nye skilt.

 

Da kommer snart en liten oppdatering her.

Nytt S6 emblem kommer i grillen foran.

 

Nytt mattesett er bestilt. Sorte med rød kant i kunstlær, samt den kursive røde "S-boksen" sammen med V8 blir sydd inn. Mottar disse ut på nyåret tenker jeg. Lenge til, men men..:)

 

Skulle ha sydd inn S6, men grunnet copyright lover fikk jeg ikke det, så lenge jeg ikke hadde lisens fra Audi AG.

 

Mattene ble bestilt fra http://www.hoica.de

 

Bilder kommer så fort alt er på plass:) I mellomtiden blir det en poleringsjobb i slutten av måneden med Shield.

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det!:) Effektanlegget består av 3,5" strakrør fra Y-leddet (u/kat) bort til bakre potte av ukjent merke. Forrige eier som bygde sammen.
om eg ikke tar feil var det kansje du som dro på etter rundkjøringen ved lagunen mot flyplass veien :P om det var deg så steike meg så herlig lyd det var av den herregårdsvogna der.

mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)
Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)
BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)
Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)
ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod       (Solgt)

Audi S6 2.2Turbo RS2 

Nissan Leaf (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om eg ikke tar feil var det kansje du som dro på etter rundkjøringen ved lagunen mot flyplass veien :P om det var deg så steike meg så herlig lyd det var av den herregårdsvogna der.

 

Morsomt å høre!;) Er godt mulig det, men husker ikke helt når jeg kjørte der sist :) Det går en V8-vogn til her har jeg sett og hørt:)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg å hentet en pakke i posten:

img8900.jpg

img8901e.jpg

 

Shield luktet himmelsk. Rart dette skal smøres utover bilen? Bare berøringen av disse produktet får meg til å tenke kvalitet. Redd dette kommer til å bli en dyr hobby.

 

MF klutene (Green monster) var så myke at jeg vil sove med dem... Gleder meg til å sette igang i ferien:)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja kan sende over litt;)

 

Men nå. Bilen stoppa plutselig.. Skulle hjem fra et middagsbesøk. Bilen startet og stod en liten stund på tomgang. Rygget meg ut av gårdsplassen, men i første oppover bakke stoppet den bare. Døde helt.

 

Jeg mistenker kondens og delvis fryste bensinrør? Skal sies at tanken var et stykke under halvfull. Det har også vært mye tempratursvingninger i det siste. Rundt 0 grader i går, og i kveld -16.

 

Startern går rundt som bare det. Noen ganger tenner den skikkelig, andre ganger ikke. Ventet en stund og prøvde på nytt, og da stod den på tomgang i 2 sek før den døde igjen. Starter den ikke i morgen må jeg få den inn i en varm garasje så den får tint litt. Fylte på mer bensin fra kanne + kondensfjerner. Prøver igjen i morgen.

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinpumpa som har tatt kvelden. Da blir det bestilt ny i morgen. Forhåpentligvis får jeg den med en gang. Bilen står i vaarm garasje over natten for tining også. blir godt :)Syns så synd på den nå i kulda.

 

Syns også det forsvinner litt kjølevann for tiden. Fader altså, merkelig alt skal balle på seg i kulda. Forhåpentligvis er det ikke noe værre enn en sprekt slange et sted.

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår