Gå til innhold

Benger's Audi S6

Ranger emnet


benger

Anbefalte innlegg

Qoute: Litt merkelig, er at det er mindre personer som prøver seg/ypper til kappkjøring mot denne enn den forrige BMW'n jeg hadde...

 

Strøken S6! Nydelig.. Burde ikke gjøre mye med denne synes jeg. Ang. kappkjøringa, er det jo bare at du hadde BMW.. Tror sikkert bare det er en vanlig Audi A6 med mindre de har litt peil.?

 

 

Takk!:) Skal ikke gjøre noe stort med denne. Blir nok slik som den er. For de som ikke har peiling ser det ut som en vanlig stv ja. Greit for min del, kan kjøre i fred:)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Strøken S6! Nydelig.. Burde ikke gjøre mye med denne synes jeg. Ang. kappkjøringa, er det jo bare at du hadde BMW.. Tror sikkert bare det er en vanlig Audi A6 med mindre de har litt peil.?

 

 

qoute: For de som ikke har peiling ser det ut som en vanlig stv ja. Greit for min del, kan kjøre i fred:)

 

+ at du blir mindre attraktiv blant uvitende politi-folk. Vil tro de har strørre interesse etter å følge en BMW M5 enn en original S6;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pen bil! :) Den så ut som den var i veldig bra stand, og ikke mange av disse med manuell kasse.

 

Har vurdert å ta av S6 merket bak ja;) Da blir den rimelig diskret, men er en voldsom lyd i den, så da er det ingen tvil allikevel..hehe:D

 

Er enig med deg her, eller ihvertfall byttet til det "S" merket som skal være på C4. ;)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange hyggelige kommentarer her folkens!:) Takk for det!;)

 

Får bare håpe bilen ikke forsvinner mens jeg sover en natt... Typiske tyveriobjekter disse bilene, men har installert Trackguard i bilen, så sover ganske trygt:)

 

Darkstar: Skal det være et annet S-merke bak? Jeg har ikke så peiling på slike detaljer på disse bilene. Sikkert blitt byttet ifm lakkering av forrige eier.

 

Skal holde øynene åpne etter bilen din, ser du og holder til i Bergen.

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bil! Drømmebil!

Her er forresten det orginale merket bak for den årsmodellen du har

 

http://media.photobucket.com/image/s6%20logo/chrisanjenn/Audi%20S6/IMG_2093.jpg

 

Er en liten drøm som har gått i oppfyllese nå ja!:) Takk for det!;)

 

Sånn det merket ser ut ja..hmm, da beholder jeg det som sitter på, selvom det ikke er originalt til bilen.hehe:)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår