Gå til innhold

Benger's Audi S6

Ranger emnet


benger

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man får vel tenke at jobbing = penger -> bil ;) Lite nytt fra mi side, men litt er det jo alltid.. :p Ser at jeg må polere og forsegle lakken på min og når det går mot vinter, samt ta noe rust på framskjermene.. :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tja..tiden går med lite nytt for tiden. Har vasket vinterfelgene, like før de kommer på nå. 8x17" org S6 felger med 225.45.17 Nokian Hakka4 piggdekk. Ikke veldig gunstige dekk her i Bergen, men de fulgte nå med bilen og er som nye.

 

Ellers titter jeg på felger for morro skyld. Kanskje dumt å bytte når bilen først har genuine BBS felger. Men fant disse: Work WORK-EUROLINE.jpg

Veldig like de jeg har, men i 19" med blank kant som passer bra på bilen mtp blanke speil og vinduslister. Men vi får nå se:)

BBS'ene trenger nye sommerdekk til våren.

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tenkte jeg kunne slenge opp et par bilder av bilpleieproduktene jeg har "spart opp" så langt.

img8891red.jpg

 

img8890red.jpg

Greit å bo alene. Kan lagre slike ting i klesskapet over vintern;)

 

Ellers er Swissvax Shield og Cleaner Fluid + noen Greenmonster mikrofiber bestilt. Gleder meg til å prøve:) Valgte Shield pga bosted i Bergen uten egen garasje over natten osv. Tviler heller ikke på glansen med dette produktet:)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne slenge opp et par bilder av bilpleieproduktene jeg har "spart opp" så langt.

img8891red.jpg

 

img8890red.jpg

Greit å bo alene. Kan lagre slike ting i klesskapet over vintern;)

 

Ellers er Swissvax Shield og Cleaner Fluid + noen Greenmonster mikrofiber bestilt. Gleder meg til å prøve:) Valgte Shield pga bosted i Bergen uten egen garasje over natten osv. Tviler heller ikke på glansen med dette produktet:)

 

Hehe:) Kjekt å bo alene ja:P Hos meg har bilpleieproduktene fått hedersplassen i stua :) Lengter mot våren hver gang jeg kikker opp fra sofa'n!

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:)rolig nå

 

Nå kommer baksetene inn om ikke lenge, gjett om jeg gleder meg!

Bestilt visningstime i slutten av desember. Men kjipt at jeg kommer til å få de nye plastikk skiltene.. :(

 

Men forresten. Er så lei gummimattene. Får så "billig" følelse av å ha det under bena mine. Ønsker meg stoffmatter. Men hvor får jeg kjøpt det? Finner ingen nettbutikker her til lands som selger slikt. Mulig Norsk bildelsenter har noe. Ellers må jeg på Møller.

 

Noen tips til hvor jeg får kjøpt deler o.l til bilen?

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår