Gå til innhold

Benger's Audi S6

Ranger emnet


benger

Anbefalte innlegg

La merket være på det er ingen andre en nerder som ser at det ikke er originalt :P Jeg synes det du har på passer bedre. Det andre ser veldig 1986 BMW ut.

 

Du sier noe der! Bra det er noen som er enig med meg her:)

Tenkte ikke over det merket i det hele tatt første gangen jeg så bilen, men nå er ikke jeg noen nerd ang de bilene her. Enda:D

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger kjapt ut noen bilder av løsningen med stereo i bilen:

 

img8834.jpg

 

img8833.jpg

 

img8831u.jpg

 

img8832d.jpg

 

Har ikke støvsugd bagasjerommet men...

Lyden i bilen er hvertfall upåklagelig i kombinasjon med det originale Bose oppsettet.

 

Vurderer å bytte ut spilleren i bilen. Har følelsen av at det er litt dårlig radio, + at det er en kassettspiller. Vil heller ha gleden av å koble til iPod og spille av MP3 cd'er. Så slitsomt å hele tiden gå bak i bagasjerommet for å bytte ut CD'er :D

 

Noen som har tips til en brukbar CD spiller med MP3 avlesing og tilkobling av iPod? Har sett på diverse Alpine og Sony modeller. Viktig at lyset på spilleren står i stil med resten av interiøbelysningen. Så det må enten være rødt eller oransje(amber).

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen så flott ut :) ang. spiller, jeg har en sony xplod, tar mp3 og har 3,5mm jack-kobling i fronten, på aux, som jeg kan koble ipod til i.. Er rødt lys i den, også har den hvit skrift i displayet, om jeg ikke husker helt feil :op:

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for tiden blakk, så må nesten vente til lønning med å skaffe en ny spiller ;)

Er vell det eneste på den bilen som jeg kommer til å endre på.

 

Lekt litt med tanken på røde eller blå belter. Eller er jeg helt på jordet nå?

Om jeg velger røde setebelter, så gjenspeiler det seg i det røde i S-logoene.

 

Blått matcher carbonlistene inni bilen. Ser at det er vevd inn med blå tråd. Men det hele blir nok bare med tanken:)

 

Får heller invistere i et skikkelig godt skinnprodukt, slik at setene blir omtrent som nye:)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her, jeg har et viktig tips til deg: Gjør det DU synes er fint! :) Det er jo tross alt DU som skal leve med bilen :)

 

Hvis du synes det hadde vært tøft med røde sete belter, så "go for it!", det er kun du som bestemmer over bilen din! :)

 

Som forgot nevner her så er det din bil, og du burde jo gjøre det du vil med bilen selv om mange sier at du f.eks ødelegger den osv..

Selv så er jeg ikke noe fan av disse beltene, men det er smak og behag! :)

 

x2 :)

 

Du står helt fritt :op: men igjen, er vanskeligt å bestemme seg, så jeg skjønner "problemet" ditt.. :op: Hva med røde eller blåe belter frem til du finner et skikkelig godt skinnprodukt?:)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er problemet, jeg klarer aldri å bestemme meg:D Får ta meg god tid, og spare opp en slump med penger, så kanskje jeg får råd til akkurat det jeg vil ha der og da. Jeg har ingen hast ihvertfall, omtrent akkurat fått bilen:)

 

Men, på den tiden jeg har hatt den og kjørt en del, så må jeg bare si hvor fantastiske disse bilene er! Byggekvaliteten, kjøreopplevelsen, komforten, utrolig solide biler. Savner ikke BMW'n, enda den lå ganske høyt oppe mtp kjøreegenskaper/glede.

Og for ikke å snakke om hvor lettkjørt den er!

 

Dette er en stor stv på nesten 2 tonn, men vil ikke si at det merkes så godt. 14 år gammel bil uten knirking er ikke dårlig. Alt er fortsatt fast og tight. (unntatt buret som kan lage noen ulyder noen ganger, men det skal vekk i desember;) )

 

Jeg ser på disse bilene som første og siste ordentlige S-biler fra Audi sin side. Disse bilene har sin sjarm:)

 

Min far hadde tidligere en Audi 100 2.8E. Bare gode minner fra den. Tror han savner den litt..hehe!

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er jo ikke noe som må gjøres nå nei, så da er det ikke dumt å spare opp litt gryn :) heller tenke "mer utdypende" på hva du har lyst på? feks. helt skinn interiør, sportsinteriør, sportskinninteriør osv.. :op:

 

Er helt enig med deg ang, byggekvalitet, kjøreopplevelse, komfort og solidheten på disse.. Er heerlige biler :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite nytt som skjer om dagen, bare kjører og koser meg:) (mao til og fra jobb, hehe!) Har ikke tid til noe annet =/

 

Har forresten bestemt meg for CD/mp3 spiller jeg skal kjøpe inn om et par dager:

http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/DEH-2100UB/index.html

Tror man får ganske mye for pengene.

 

EDIT: Det er visst kun P-modellene til Pioneer som støtter CD vekslere med en IP-bus connector i tillegg.

Da må det bli denne spilleren:

http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/DEH-P3100UB/index.html

 

Håper denne duger, og at jeg får koblet til den originale CD-veksleren.

 

Testet 0-100 km/t her om dagen, det klarte den på ganske nøyaktig 5,8 sekunder:) Ikke dårlig. Den yter fortsatt sitt optimale. (denne er chippet og katten er fjernet)

Endret av benger

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser ok ut...

 

Hvordan er service historikken på den da?

Og hva er skiftet av slite deler og hva er reparert?

Finnes det dokumentasjon...`?

 

Det er ikke gull alt som glimerer....

 

Sukk... snakker ut i fra egen erfaring med en S6 2,2, hvor en sleip selger "skrur tilbake 150 tusne kilometere på teller, en "paintjobb" + litt polering "hist og pist" + nye felger/dekk

Dette gir inntrykk av fin bil..også er den totalt slitt innvendig i drivverket..det som virkelig koster.

 

Fa***

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår