escortmk1 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 (endret) hva må til for å få dette godkjent? blir eventuelt visning med utrimma motor og kjedelige hjul!! mvh simen solberg Endret Juni 6, 2009 av escortmk1 Siter escort mk1 (prosjekt) volvo 240 nå med v8(skrot) chevrolet c10 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Kan ikke skjøne at dette skal være noe problem. Min 77 modell C10 har 454 orginalt Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escortmk1 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 er vel kanskje samme bremser å greier uansett på de bila? sånn med hensyn til vekta på en 6.2d og en 454 er det vel ikke stor forskjellen Siter escort mk1 (prosjekt) volvo 240 nå med v8(skrot) chevrolet c10 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 AmCar ha sikkert parirer som kan verifisere dette Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Riv ut diesel dyret og kast i 454...alt er likt på understellet.. Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Men må vel helst bytte converter...Fungerer vel forskjellig på diesel og 454 Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Men må vel helst bytte converter...Fungerer vel forskjellig på diesel og 454 Fungerer vel ikke forskjellig, men stallspeed'en er vel ikke lik :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Riv ut diesel dyret og kast i 454...alt er likt på understellet.. Skal man ha motorbytte godkjent i vognkort er det jo greit med et dokument som sier akkurat det :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Hva med bremsekraftforsterkeren? Er ikke det forskjellige greier på Diesel og bensin? Diesel lager vel ikke vakuum som bensinmotoren? Eller er jeg på bærtur? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escortmk1 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 he he disel dyret skal vekk ja!!! går verken bra eller billig Ang. vakum så sitter det jo ei vakum pumpe på disel motoren så det blir vel det samme tenker jeg Siter escort mk1 (prosjekt) volvo 240 nå med v8(skrot) chevrolet c10 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Dieselbilene har Hydraboost (=hydraulisk br.kr.forst.) som man med fordel kan beholde til bensinmotoren. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 he he disel dyret skal vekk ja!!! går verken bra eller billig 454:æn er jo kjent for å være en svært bensingjerrig motor :- ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escortmk1 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Å jadda det skulle jeg mene he he,, greia er att jeg syns det er greit med stort fobruk så lenge draget står i stil!!:Devil: Siter escort mk1 (prosjekt) volvo 240 nå med v8(skrot) chevrolet c10 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Helt enig! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escortmk1 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 da er det mekke sesong igjen og jeg har hivi ut disel motoren og dreiver å peller ned bilen for lakering. men kunne tenkt meg å fått på breiere bakhjul enn jeg har men da må bladfjørene vekk eller flyttes. har noen alternativer jeg vurderer men hva trur folket er lettest å få godkjent * flytte bladfjerene til innersiden av rammevangene * henge opp bakakselen i stiger og coilovere mvh simen solberg Siter escort mk1 (prosjekt) volvo 240 nå med v8(skrot) chevrolet c10 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.