Gå til innhold

v242tic`s volvo 242 2,8L 16v turbo

Ranger emnet


v242tic

Anbefalte innlegg

  • Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har æ hadd pæng så skolja æ kjøptn tvært

 

Du har itj betongfylt blokka di?

 

Si meg: Er du i stand til å skrive bokmål eller nynorsk? Altså norsk skriftspråk slik det iflg reglene på forumet sier at du skal gjøre? Fantastisk irriterende med trøndersk lydskrift når man leser i en tråd som faktisk er interessant.

 

/ontopic:

 

Hvorfor selge motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har æ hadd pæng så skolja æ kjøptn tvært

 

Mye standardsvar som er sånn da:

 

Hadde vært tøft det!

Skulle kjøpt, hvis jeg hadde ditt og datt.

Enn om jeg bare hadde så mye penger..

 

Hva med å bare begynne å spare og begynne i det små,

og jobbe seg oppover.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan var festan på calipter på mr nilsen sine bremsa?

 

Festene var så dårlige at de har jeg kasta til skogs, noen av det mest jalla jeg har sett. Må poengtere at det IKKE er mr nilsen som har laget de for ikke å henge ut han.

Skal få cnc maskinert nye fester så da blir d bra. Monterer ikke bremser som ikke sitter orntlig fast, litt kjedlig å miste cliperne i 200 km!

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokka er ikke betongfylt.

 

Selger motoren for at jeg egentlig ikke trenger så mye effekt, plus at mye effekt koster litt å ha i drift. Da tenker jeg på girkasse, understell dekk osv og ikke drivstoff forbruk.

Må prioritere familie og huskjøp fremover som også koster litt, så da klarar jeg meg med en bra oppjassa 230fk til å leke meg med når jeg føle for det.

 

Ingen som er interisert i en rå motor for å sette i volvon sin?

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Takker for go respons karar=)

 

Når d gjeller bur så får man vel gokjent halvbur, så er bare å ta ut frembøyline og tverstaga ved dørene når jeg skal på kontroll. Dessuten er hele buret skrudd så er ikke noe problen å demontere d. Noen så har gokjent bur nylig da?

 

sorry mac, faar ikke godkjent halvbur engang.. Har snakka my med satans vegvesen i det siste.. men willwood bremsa uten stovtetting gaar faktisk bra!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk OK paa mine wilwood GT6000 calipere ivertfall.. Normalt sett har de brukt aa si nei hvis calipern mangler stovtetting (Tetting rundt stemplene i calipern) Noe som mangler hvis du plukker fra wilwoods dyrere calipere! Men husk at mye av de mindre og mere vanlige caliperne til wilwood har tettinga og de har altid blitt godkjent..

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det være noe nytt?

 

Ha deg hit med bremsene så blir det fortgang på fester og.. trægost.

 

hehe, må bare få ånden over meg først. har det ikke så travelt heller da.

men skal få levert delene til deg en dag når jeg drar forbi=)

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
får håp at du bli fornøyd med braketan til caliperan æ fiksa til dæ. levert brems delan dine til oeb så det er vell bare å fær en tur til hann å hent dæm.

 

Var og hentet bremsene nå nettopp, så meget bra ut de=) takker for bra arbeid=) Har du fått montert gullboksen eller?

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår