Gå til innhold

v242tic`s volvo 242 2,8L 16v turbo

Ranger emnet


v242tic

Anbefalte innlegg

har montert gull boksen ja. men har ikke merka nå spess forskjell da men. beklage foresten for at det tok så lang tid med brems brakettan, har til tider vært hektisk til meg så jeg har ikke hatt tid. men det er bra du ble fornøyd da. nevnte oeb til deg om kosn materiale brakettene er laget i? di skjer kanskje litt spinkle ut men di er laget i en magnetisk rustfri materiale som heter stavax å det er mye sterkere enn vanlig stål så jeg tror ikke at det er materialet som gir seg først. får håpe at du blir fornøyd når du får di på bilen å. å skulle det bli noe problemer så bare ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har montert gull boksen ja. men har ikke merka nå spess forskjell da men. beklage foresten for at det tok så lang tid med brems brakettan, har til tider vært hektisk til meg så jeg har ikke hatt tid. men det er bra du ble fornøyd da. nevnte oeb til deg om kosn materiale brakettene er laget i? di skjer kanskje litt spinkle ut men di er laget i en magnetisk rustfri materiale som heter stavax å det er mye sterkere enn vanlig stål så jeg tror ikke at det er materialet som gir seg først. får håpe at du blir fornøyd når du får di på bilen å. å skulle det bli noe problemer så bare ta kontakt.

 

Har fått montert bremsan no, og de passet perfekt. ble litt bedre stoppingpower ja=) Tror nåkk ikke at adapterne tar kvelden med d første nei.

 

Er ikke 100% sikker på hvilken chip som satt i den gullboksen du fikk, men tror nokk ikke du vil merke så stor forskjell om den er chipet heller. kommer an på hvilket oppsett du har på motoren å da?

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ja d er litt vemodig å selge, men har bygd 240 i 10 år nå og bygynner å miste litt interessen for d. Føler jeg har gjort mitt innen volvo 240 og svidd av mange nåkk 1000 lapper på div prosjekt gjennom åra.

Så den som er villig/ har lyst til og ta over denne bilen får seg et rått leketøy og en unik bil. Man blir liksom aldri færdi med et slikt prosjekt, noe som heter mye vil ha mere;)

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå blir det BMW for alle penga?

 

hehe, morsom du;p ingen fare for d nei! Nå er d oppussing av en john deere 3140 traktor og turbokonvertering som står for tur. Artig med litt diesel tuning til avvekslig fra volvo. btw så har jeg en fin 245 på lur, gir meg ikke helt med volvo enda nei.

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår