Gå til innhold

v242tic`s volvo 242 2,8L 16v turbo

Ranger emnet


v242tic

Anbefalte innlegg

  • Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Døra koster 4100,- hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Har pulsplitt på grensrøret ja, så før muligens prøve med et 1,04 hus da.

 

Var en tur på lånke å prøve kjørte vongna i dag, men d ente me girkasse havari. 3. giret tok kveld på fult pådrag, så hvis noen har eller vet av en kurrant girkasse til salgs så send PM. Getrag 265/ZF/tremec tko 600 e.l

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel si meg eni med bruning her angående snurra. A/R 1,04 skal jeg ha på min 2,5. hvordan var baktrykket når dere bremsa? kan tenke meg det begynte å stige når den ga seg på effekten.

 

Den der trubon skal jo presse over 800 bols hvorfor så stor snurre når du ikke skal ha så mye effekt?

 

Mener du at p trim med 1.04 hus klarer 800hk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M90 er ikke like sterk som getrag 265, har skaffet en getrag 262CR som skal inn fortest mulig.

Var og hentet ny døra på volvo for noen dager siden, så d går an å skaffe nye dører=) Blir lakkering, oppretting og girkassebytte til neste uke. Målet er å få bilen ferdig til volvotreffet på nardo bil 10. mai, men får se om tiden strekker til. Bilder og film er på vei

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det hvis du setter ned i en m90 kasse da, hørt at den tåler 500hk?

 

Tåler ikke engang SVÆRT svenske 500 hester i lengden en gang... Tror du bør sette deg ned å prøve den søkefunksjonen litt!

 

 

Kjipt med døra og ras av kasse... Motgang vet man hva det er for noe! Ordner seg nok skal du se! Rå bil dette her etterhvert ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med døra og ras av kasse... Motgang vet man hva det er for noe! Ordner seg nok skal du se! Rå bil dette her etterhvert ass!

 

Ja alltid kjipt når noe går i stykker, men er jo halve morroa å skru litt å da. Girkasse raset var jo greit nåkk, men når man blir påkjørt er nåkk d hakket værre spørr du meg. Men ting har en tendens till å gå i stykker i samma slengen;p

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M90 er ikke like sterk som getrag 265, har skaffet en getrag 262CR som skal inn fortest mulig.

Var og hentet ny døra på volvo for noen dager siden, så d går an å skaffe nye dører=) Blir lakkering, oppretting og girkassebytte til neste uke. Målet er å få bilen ferdig til volvotreffet på nardo bil 10. mai, men får se om tiden strekker til. Bilder og film er på vei

 

Hva er forskjellen på en vanlig getrag 265 og 262cr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ..FOR TUSENDE GANG... SØK!!! Du spør om så mye som ikke har med de forskjellige trådene å gjøre.

 

Søk litt å sett deg ned å let før du søpler ned trådene til alle her inne

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår