Gå til innhold

Andreas sin Astra Bertone Coupe

Ranger emnet


ALJ_GSi

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

litt nytt er det da. Leppa vrei seg under lakking så den har ikke blitt montert enda. Blir en liten utfordring å få den pent på, hvis den ikke blir skrota for en ny en

IMG_8630.jpg

 

IMG_8626.jpg

 

Ellers har jeg fått montert den lakkerte midtkonsollen + litt instrumenter

IMG_8650.jpg

 

Også har jeg fått på Simota kaldluftboks og oljelokk i børsta alu

IMG_8767.jpg

 

IMG_8769.jpg

 

Alle 5 rutene har blitt sotet med 3m film og jeg har også bestilt litt mer deler som kommer i løpet av kort tid :)

 

Avslutter med to bilder av bilen fra OMC sitt treff på Rudskogen for ett par helger siden

OMC-Rudskogen-2008-094.jpg

 

OMC-Rudskogen-2008-097.jpg

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for det. Har ikke planlagt å sette på sideskjørt enda, men det kommer sikkert en gang det også.

De baklyktene e grise vanskelig å få tak i. Jeg har kjøpt den av en privatperson i Hellas. Du får søke litt på ebay, kanskje det dukker opp noen, men de er skjeldent billige.

 

Dagens arbeid. Har satt inn opc style plasma skiver. Synes resultatet ble veldig bra:) Byttet også til klare nåler, men diodene fra Realcar som jeg satte inn er tydligvis ikke sterke nok til å lyse dem helt opp. Får se om jeg finner noen sterkere

 

IMG_8786.jpg

 

IMG_8790.jpg

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dæven, DET må jeg si, Andreas, du har fått skikkelige resultater ut av det du har foretatt deg på bilen, blitt skikkelig fin az. Digger felgene og i det heletatt stilen på hele bilen. Du skal ha på sideskjørter, eller? Og hvorfor har du ikke like greit latt det røde i midtkonsollen gå helt opp? Er nettoppdet jeg synes er så tamt på min egen, er sølv overalt, unntatt på den øverste delen, ser jo helt dødfødt ut =) Irmscher laget alternative midtkonsolltopper i alle de andre utførelsene, men IKKE den i sølv, tåpelig. Kontaktet dem for et par år siden og spurte om de hadde planer om å lage topp i sølv også, men det hadde de ikke =/

 

Da du tok av speedonålene, markerte du den siste posisjonen de hadde før du nappet de av, eller hvordan gjør man det? Kjøpte nye speedoskiver for 3 år siden, men monterte de aldri, for jeg fant aldri ut av hvordan jeg skulle gå frem, og ville ikke risikere å ødelegge noe, så jeg har de liggende ett eller annet sted fremdeles...

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det A.K :) Kan nok være at det blir sideskjørt etterhvert. Irmscher sine er jo ganske fine. Må få på frontleppa først og se hvordan det blir. De jeg har på nå er jo helt nye etter at felga ble stjålet i våres:)Grunnen til at jeg gjorde det slik med midtkonsollen er at jeg vil at det ikke skal bli for mye rødt. Jeg synes det passer bra inn på bare den delen og man kan på en måte si at det kunne vært sånn orginalt. Er fler som har sagt at jeg burde lakke mer, men det kommer ikke til å skje :P Dette er vel også en Irmscher midtkonsoll hvis jeg ikke tar helt feil.. Står så på flere jeg har sett på ebay.

 

Nei, gadd ikke å merke, for jeg så hvor de sto når jeg tok de av og det var rett ved null. Det er enkelt å bytte skiver (synes jeg) må være ganske forsiktig da så man ikke brekker det i stykker, men ellers en grei jobb. Du snurrer bare nålene mot klokka (mener jeg å huske) til de detter av og når du skal ha de på igjen så presser du de bare på og dreier du de bare igjen motklokka til de er på rette sted. Mine er jo plasma da, så er en del mer pirk der.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår