Gå til innhold

Andreas sin Astra Bertone Coupe

Ranger emnet


ALJ_GSi

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GREAT SUCCESS!!! :D

 

Ble bra i motorrommet! Appropos dugg er det et "Astra problem", har dugg i Xenon-lyktene mine også, og de er orig Opel.

 

Takker:) de orginale mine dugget som bare det de også, men fikk ett tips om å dra på en stripe med silikon langs skjøten til glasset. Får se om det funker. men sliter litt med ene xenon pæra. den tenner ikke alltid. Hjelper det med en effektmotstand?

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt blank silikon og skal teste å tette dem ordentlig neste gang jeg gidder å løsne på frontfangeren.

 

Samme sak her, iblant tenner ikke høyre Xenon-lampe. Enten må jeg legge opp et rele og strøm direkte fra batteriet, evt er pæra dårlig. Skal prøve å bytte om høyre og venstre og se om det er et problem på høyresiden eller om det er pæra som er problemet.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt blank silikon og skal teste å tette dem ordentlig neste gang jeg gidder å løsne på frontfangeren.

 

Samme sak her, iblant tenner ikke høyre Xenon-lampe. Enten må jeg legge opp et rele og strøm direkte fra batteriet, evt er pæra dårlig. Skal prøve å bytte om høyre og venstre og se om det er et problem på høyresiden eller om det er pæra som er problemet.

 

Det hørtes ikke ut som noen dum ide. I dag morres tente den og når jeg vridde på lysbryteren så jeg skulle få litt lys i speedoen kutta den ut igjen.. Den dimma bare ut også kom melding på komputeren. Tenkte jeg skulle teste effektmotstand og se om det hjelper. Hold meg gjerne oppdatert på om det blir noe bedre :)

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør masse små detaljer med bilen hele tiden å det utgjør en veldig posetiv effekt hos meg, Eksos, midt i blinken, Og alt det andre små pirket! Gleder meg til og se den ferdig! :) Får kaste opp litt nye bilder av bilen da. Be camilla ta noen ;) bedre fotograf skal du lete lenge etter, kunst vil jeg kalle det hun får til!

 

Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for den sæter. Hvis du ser på forrige side så ligger det 3 bilder tatt av Camilla og de er printet ut i stort å puttet i ramme i går.

 

Har forresten fikset xenon problemet. Kjøpte ett sett med releer hos dioder.no og det funker topp. Eneste er at infodisplayet klager på at frontlyset ikke virker, men det fikses med en effektmotstand senere

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Får oppdatere med litt bilder av den siste tidens arbeid her også.

 

Fikk tak i en sølv midtkonsoll som jeg tenkte jeg skulle fikse litt på:

IMG_7811.jpg

 

og det gjør man med litt filler:

IMG_7819.jpg

 

og litt rød lakk:

IMG_7820.jpg

 

og slik ble resultatet:

IMG_7826.jpg

 

Fikk lyst på noen nye skiver og klosser også for de orginale støver så jævlig, så da ble det Black Diamond med Ferodo klosser forran og bak:

IMG_7825.jpg

 

En Steinmetz nedre grill ble kjøpt inn fra Tyskland:

IMG_7821.jpg

 

Denne ble montert idag:

IMG_7830.jpg

 

Etter litt kapping ser det slik ut:

IMG_7831.jpg

 

Og slik står den nå til tørking:

IMG_7832.jpg

 

Kjøpte også en Irmscher grill for å matche Steinmetz grillen:

IMG_7827.jpg

 

Mer bilder kommer i morra når fangeren er tilbake på plass.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår