Gå til innhold

Andreas sin Astra Bertone Coupe

Ranger emnet


ALJ_GSi

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått satt inn litt dioder.

Måtte jo prøve med hvit diode i nøkklen også, så den matcher lyset i bilen:

IMG_8186.jpg

 

Neste ut er vindusknappene:

IMG_8192.jpg

 

Litt dårlig bilde, men var ikke lett å ta bilde av lyset

IMG_8207.jpg

 

Og til slutt setevarme kanappene. Rødt for å markere at den er på og hvitt i tallene:

IMG_8225.jpg

 

Har montert litt dioder i askebegeret også, men klarte ikke å ta ut den gamle sigarett tenderen, så jeg får kjøpe en ny..

 

Har også bestilt Lexmaul lykter:

Coupe2.jpg

 

og Lumma bakskjørt siden det var en som var så snill å skrape opp fangern min:

AC200401RVC.jpg

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da er det vel tide oppdatere her også om hva som har skjedd med bilen i det siste.

 

Har fått satt inn svart askebeger med hvitt lys inni og i ringen rundt sigarett tenderen:

IMG_8231.jpg

 

Har også endelig fått satt inn røde og svarte alcantara mansjetter rundtgir og brekk. Samt svarte deksle.

IMG_8232.jpg

 

Fikk også en pakke jeg har gledet meg lenge til på tirsdag, nemmelig skjeldne Lexmaul baklykter.

IMG_8234.jpg

 

Og slik ble resultatet:

IMG_8252.jpg

 

IMG_8254.jpg

 

Lumma bakleppa skal være på vei fra Tyskland snart også,så håper at den er på bilen, ferdig lakka før utgangen av februar. Neste steg er også å få tak i litt ekstra interiørdeler som skal få hvitt lys.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

er en stund siden jeg har vært på forumet nå.

 

jeg fant ingen panserløftere på autospar.no.

 

ALJ_GSi hva er det du søker etter på ebay?

 

var så uheldig og knekke bak spoileren så det må jeg kjøpe nytt, har dere noen tips til hva ellers jeg kan gjøre med min Opel astra berton 2.2?

 

beklager at jeg tar dette i din tråd men siden jeg hadde så mange spørsmål og noen passet inn her så spør jeg bare alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de jeg kjøpte fra. HAUBENLIFT OPEL ASTRA G CHROM bei eBay.de: Haubenlift (endet 10.03.08 14:37:09 MEZ)

Prisen er jo skikkelig billig og de sender til Norge. Minuset er at du må overføre til kontoen dems og det tar litt tid, ellers er det null problemer å handle med dem.

 

Masse du kan gjøre med astraen din. Bare søk litt rundt på nettet så finner du masse styling du kan putte på.

 

Ikke noe problem, bare å spørre :)

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår