Gå til innhold

Andreas sin Astra Bertone Coupe

Ranger emnet


ALJ_GSi

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

kommer an på om det er noe spesielt du vil vite hvor jeg har kjøpt det. For det meste så har ting blitt kjøpt på Ebay, via astra owners club forumet og opel motorsport club. Spoiler og bakleppe er kjøpt fra BS bildeler og remus eksosen er kjøpt fra streetdesgin. Xenonlys og noe dioder er kjøpt fra dioder.no, resten har jeg laget selv. Høyttalerne er kjøpt hos eltek og kabler ++ er kjøpt hos installbay og tvboden.

 

Takk for positiv tilbakemelding. Kommer nok en del oppdateringer nå fordi det er en del som skjer med bilen før rudskogen treffet. Vinge, speildeksel og frontfanger er levert til lakk (og er så klart ikke ferdig til idag som avtalt..) Stereoen skal trekkes og monteres litt penere.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering. Har fått byttet siste dekslet i midtkonsollen til svart, det som er rundt setevarme bryterne.

Har også fått litt lys i instrumentene som har stått der en stund.

 

_MG_2943.JPG

 

Slik ser det ut i mørket

_MG_2951.JPG

 

Har også begynt trekking av gulvet baki, men filten er av dårlig kvalitet og blir byttet ut når jeg finner noe bedre (noe som ikke er så lett)

 

_MG_2938.JPG

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort en del idag :)

 

Først så fikk jeg trekt ferdig luka

_MG_2954.JPG

 

Så fikk jeg henta fanger og speildekslet fra lakk. Spoilern hadde fått sig så de skulle ta de på nytt.

 

_MG_2955.JPG

 

Er veldig fornøyd med lakkjobben. De har gjort godt grunnarbeid og kun noen få støvkorn i lakken som forsvinner med litt polering. Fargen ble også helt match

 

_MG_2956.JPG

 

Endelig så var speildekselet på plass igjen etter møtet med en celica for en stund siden..

_MG_2957.JPG

 

Fanger etter litt fjerning av teip og montering av skilt

_MG_2958.JPG

 

Så var bagasjen sin tur. Tok ut alt igjen og fylte opp med dynamat extreme i hjulbrønnen

_MG_2959.JPG

 

Så ble resten av gulvet også tatt

_MG_2967.JPG

 

Slik ble resultatet av fangern på bil

_MG_2971.JPG

 

_MG_2974.JPG

 

Og til slutt en liten prøve montering av gulvet

_MG_2977.JPG

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står selvfølgelig i vognkortet, men jeg henter ikke bilen før neste uke. Bila er sjekket av opelforhandler (i familien..), så har ikke sett bila bortsett fra på bilder, og den ligger heller ikke ute med annonse på nettet, så har ikke fått full info om den.

 

Men den er sannsynligvis 1.8 med 125hk, som de tidligere modellene da?

 

Bilde:

bertone.jpg

Endret av Oldervoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår