Gå til innhold

Andreas sin Astra Bertone Coupe

Ranger emnet


ALJ_GSi

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

It's not a bug, it's a feature. Er meningen at det bare skal være automatikk ned, ikke opp.

ok? mener jeg har hørt om coupeer hvor man kan gjøre dette på? for jeg vet det funker på valig astra. Grunnen til at jeg vil at det skal funke er fordi je skal montere auto lukking. altså at vinduer og soltak lukker seg når jeg trykker på nøkkelen.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..På min Astra G,98 mod.Så går de opp og ned,med et trykk..Du må kødde litt med den har jeg lært.Trykk opp-ned-opp-ned par ganger hele tiden,så kommer den.Virker rart,mer er sant.Gjør sånn på min iblant,og da kommer den funksjonen tilbake igjen,og alt er normalt.

 

altså fort etter hverandre? har fått to andre tips også og det er å holde inne opp knappen til man hører ett knepp. det funker ikke. det andre er å ta ut sikringa til vinduene så motoren resetter seg.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste du ender med om du tar ut sikringa er at vinduene ikke går ned 2cm når du åpner dørene. Om du holder inne knappen i 10 sec så lagrer vindusheisen "Oppe-posisjonen" for ruta og ruta vil atter en gang gå 2cm ned når du åpner døra.

 

Det finnes haugevis med kits på ebay som du kan plugge i vindusheisen for å få automatikk oppover også. Les i instruksjonsboka, vinduene skal gå automatisk ned, men ikke opp. Har vel noe med sikkerhet å gjøre, mange biler som er slik.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...Sånn fort etterhverandre..En kompis av meg har en Vectra B,98 mod.Den er litt sånn på den å,da trykker han bare sånn fort opp-ned-opp-ned.Lærte jeg av en mekaniker på Opel.Han sa også at bilen kan omprogrameres på nytt,sånn at funksjonen der er alltid aktiv.Etter noen år,så lønner det seg å få gjort det hos Opel.Men alle opel jeg har hatt,så går det ann å ta ruta opp ned med et tastetrykk.Har ingenting å si om det er en combi-sedan eller copue Astra.De bruker samma delene på alle bilene,så har ingenting med sikkerhet å gjøre,fordi det er antiklem sikkerhets system programert i styringsboksen..Men prøv deg fram du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli farlig på Essen ja og skjønte jeg Camilla rett så var det mye fint til salgs der. Gleder meg veldig :)

 

Kan nok være at det er lurt å levere den inn til Opel å få de til å programere om. Har jo blitt byttet låsesylinder på den blandt annet så kan jo være noe der. Spm er hvor mye de skal ha for det..

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår