Gå til innhold

Hvilken bil er Værdens styggeste/Kjedeligste?

Ranger emnet


volvo850_BSR

Anbefalte innlegg

Nå har du faktisk bare en jævla moped da, så samma f hva du mener.

 

Syns jammen man kan ha meninger og biler selv om man ikke har det!!:driving Har ikke lappen på bil selv (ikke gammel nok :(), men har sterke meninger om pen/stygg bil for det!

 

Men er veldig fint å begrunne kritikken uansett. Ellers er den mer eller mindre meningsløs...

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare slenger ut en kjapp kommentar, Boondock Saints wannabe, ohh... Du har en Bimmer, hvor gammel er du egentlig? Har du moped forresten? Har du hatt det? Visste du at for mange så starter bilinteressen mens de kjører moped, og har du kanskje tenkt på at mange interesserer seg for moped mens de venter på billappen? Har du tenkt skulle jeg egentlig spørre om.. Virker ikke sånn.. Eller ble du kanskje bare såret pga at han ikke likte E36 (mener å huske det var det du har).

 

 

Og Postcar: Buhu... Han kan vel like og mislike det han vil, samme om han misliker den golfen som du sikkert elsker.. So what liksom. Han kan fortsatt ha egne meninger, og det er ikke noe som heter riktig og galt når det gjelder meninger.. Eller ser du kanskje at jeg forfølger alle som snakker negativt om 240 her? NEI..

 

 

Og kom til å tenke på noe... Bra biler, (forutenom Saxo), men utrolig kjedelige å kjøre, mangler sjel, og det lille ekstra, er kun ok biler.. Nyere Citroën.. Saxo derimot er kun skrot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab 9000 er da ikke stygge :P

 

/OT

 

Syns AMC Pacer er en virkelig motbydelig bil. VIRKELIG motbydelig.

 

Minste motoren de pakket inn i den motbydelige innpakningen var en 3.8-liters rekkesekser. Hvor mye effekt var det egentlig i disse? Hadde vært morsomt å vite.

 

Pacer_coupe.jpg

Bilde: Wikipedia.

 

Er ikke dette samme bilen de cruiser rundt i i filmen "Wayne's World"? Bortsett fra at der er bilen blå. Synes den er styggkul jeg :D Litt glasskuleaktig - "boy in a bubble"...

'89 Corrado VR6

'93 Golf TDK (bruksbilen)

'76 Golf L "Barock" (vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Volkswagen hadde produsert en Golf, og dytta noe slikt som en 3.8-liters rekkesekser som yter 90hk, og så designer hver side forskjellig, og ikke minst gir den en front som minner om... blææææææææh.. ræva ser jo ut som noe.. vondt.. uff.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom BX-19 GTI virkelig med 160 hk, som nevnt ovenfor her? Når kom den da?

 

Jepp, kom med 160 hk og, tror den kom i 87.

 

 

Eirik

 

Standard GTI'en kom kun med 126 hk, men de går godt de og. Det er varianten med 16 ventilers motor som har 160 hk.

 

I England har de egen klubb: http://www.bx16v.co.uk/

 

Som gutt syntes jeg BX'en var grisestygg. Men nå synes jeg nesten de er litt kule ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg Toyta yaris er en ok bil.

Men noe som er stygt! Det må da være Saab9000 fra 80 tallet. Fy faen.

Utseende er kjedeligt og ekkelt og se på. innsiden av bilen minner om ett skikkelig innrøyka widerø fly, med allt mulig slags dingser og knapper som ikke hører hjemme i en bil. Setene er rart forma. Bilen er lite oversiktlig og kjøre.

Men det værste av allt MÅ være dashbordet. Det virker jo som om du sitter i hanskerommet og kjører. Dashbordet består av en STOR plastklump som gir deg følelsen av og sitte i en hule og kjøre. Det brer seg over deg som en stor bjørn, og tar mye sikt. Uff Uff...

 

Pasient, ikke rettet mot din bil, men min mening skjenerelt om eldre saab.

 

saab_9000(89).jpg

 

Dine ord har ingen innvirking på meg. :P

 

*kose på saabina*

 

Og btw, når du skal legge ut bilde, så kan du jo legge ut en fin saab :P

 

besokar_mikaels9000talladega1.jpg

 

Bortsett fra hvite blinkers, senking og sota baklyker er den klin orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang er jo ikke akkurat noen designperle det heller :lol:

 

must7801.JPG

 

nå er nå den på bildet en 1978 Ford Mustang II i en slags ghia utgave med vinyl tak, ikke en ekte mustang med andre ord :p

 

gode å kjøre er de faktisk, men noe SJUKT! små inni, merklig for en amerikaner egentlig.. hvordan skal en McDonalds avhenging gjennomsnittlig amerikaner liksom passe bakom rattet på den?

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiat-multipla-060047-1.jpg

Definitivt styggest :P

 

fiat600multipla60.jpg

60-talls utgaven er ikke noe pryd for øyet heller, men den er så sær at den er litt tøff :P

 

Ellers har man jo vanvittig stygge og kjedelige biler som hele vare sortementet til Hyundai, Ssang Yang, Daewoo osv. Toyota har laget ufattelig mye crap de og, men kan forsvare seg med en del gode modeller.

1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt

1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen

1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt

1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt

 

Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine ord har ingen innvirking på meg. :P

 

*kose på saabina*

 

Og btw, når du skal legge ut bilde, så kan du jo legge ut en fin saab :P

 

besokar_mikaels9000talladega1.jpg

 

Bortsett fra hvite blinkers, senking og sota baklyker er den klin orginal.

 

Tok den første jeg fannt på google :P

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

 

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår