Gå til innhold

Hvilken bil er Værdens styggeste/Kjedeligste?

Ranger emnet


volvo850_BSR

Anbefalte innlegg

Bare slenger ut en kjapp kommentar, Boondock Saints wannabe, ohh... Du har en Bimmer, hvor gammel er du egentlig? Har du moped forresten? Har du hatt det? Visste du at for mange så starter bilinteressen mens de kjører moped, og har du kanskje tenkt på at mange interesserer seg for moped mens de venter på billappen? Har du tenkt skulle jeg egentlig spørre om.. Virker ikke sånn.. Eller ble du kanskje bare såret pga at han ikke likte E36 (mener å huske det var det du har)..

 

Boondock Saints wannabe? Ok..

 

Jeg er 17, som du også kan se i min profil.

Jeg har ikke moped nei, men har hatt 3-4 mopeder, og 1 lettsykkel. Og jeg er veldig, MERK: veldig glad jeg er ferdig med "moped tiden".

 

Ja, jeg vet at mange begynner og intressere seg for bil når man cruiser rundt på en råtøff moped.

 

For og være helt ærlig, nei jeg blei ikke "såret". Bli "såret" over internett er liksom ikke helt min greie..

 

Man må jo nesten beskytte folk som er med i samme crew som deg.. Som i tillegg kjører moped..:thanks

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, vi går rundt med gønnere midt i Oslows gater og plaffer ned alle som kommer i veien for oss lissom, fy faen vi er tøffe azz!

 

Eller kanskje ikke....

 

 

Og som sagt av en annen er dette en subjektiv tråd, hvor folk kommer med sine meninger og faktisk ikke trenger å støtte dem opp med særlig mye. Med andre ord, så kunne en hjernedød fisk gi et eksempel på en bil HAN syntes er stygg. Men men, du får leke "forum politi" du, ingen andre bryr seg egentlig ikke når du kommer med slikt...

 

PS. Egentlig gir jeg faen i hva Slick syntes om meg, om han vil "beskytte" meg eller ikke gir jeg faen i. Kan sparke godt ifra meg selvom jeg er en enkel "fjortiz" ;)

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi går rundt med gønnere midt i Oslows gater og plaffer ned alle som kommer i veien for oss lissom, fy faen vi er tøffe azz!

 

Eller kanskje ikke....

 

 

Og som sagt av en annen er dette en subjektiv tråd, hvor folk kommer med sine meninger og faktisk ikke trenger å støtte dem opp med særlig mye. Med andre ord, så kunne en hjernedød fisk gi et eksempel på en bil HAN syntes er stygg. Men men, du får leke "forum politi" du, ingen andre bryr seg egentlig ikke når du kommer med slikt...

 

PS. Egentlig gir jeg faen i hva Slick syntes om meg, om han vil "beskytte" meg eller ikke gir jeg faen i. Kan sparke godt ifra meg selvom jeg er en enkel "fjortiz" ;)

 

 

OK. Kult.

 

Men hvorfor i bananskallfaen får jeg alt *heaten*? Hvis du kikker etter, så var det en før meg som sa noe også;)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, hvordan kan man mene at E-klasse w211 karosseriet er fælt?

Jeg har bodd et døgn i en sånn bil... Og det eneste jeg kan si om det er at jeg hadde det gøy :)

Den bilen er utrolig allright å kjøre... Men den er litt i største laget for at jeg kunne hatt en selv.. (kansje litt for dyr også :( )

 

Hver gang dette spørsmålet kommer opp så ser det ut til at de fleste blir enige om at Fiat Multipla er den styggeste bilen, og det er jeg HEEEELT enig i! :) Volvo c30 har jeg ikke sett enda... men ut i fra bildene så vil jeg putte den på andre plass.. :)

 

Når det gjelder gammle biler (fra før midten av 80 tallet) så syns jeg det er litt urettferdig å ta med disse i bedømmingen.. Da moter og ny produksjonsteknologi rett og slett sier at bilene skal se annerledes ut i dag..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, hvordan kan man mene at E-klasse w211 karosseriet er fælt?

Jeg har bodd et døgn i en sånn bil... Og det eneste jeg kan si om det er at jeg hadde det gøy :)

Den bilen er utrolig allright å kjøre... Men den er litt i største laget for at jeg kunne hatt en selv.. (kansje litt for dyr også :( )

 

Hvis det er meg du tenker på, sa jeg ikke at W211 er fæl, bare at jeg synes den er kjedelig. Det er helt sikkert en på alle andre knakendes god bil, men min påstand er at når ting blir for fornuftig og polert blir det bare kjedelig. :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier meg vel delvis enig med Pasient.. toyota yaris generelt er helt på tryne med tanke på "kjørecomforten" og innvendig som han nevner :) så det er vel den værste bilen jeg veit om sånn sett av nyere typer, men den er langt fra den styggeste utvendig mener nå jeg :)

der er jeg enig med multipla-gjengen.. multipla er ekstrem. multipla er _ekstremt_ stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og endre litt på mitt tidligere utsagn. Når jeg leser topic på nytt, skulle man komme med en kjedelig bil også. Fiat Multipla er stygg som fanden selv, men å kalle noe sånt kjedelig blir veldig feil! Den er så spenstig i designe at gaseller har problem med å holde følge.

 

Så derfor endrer jeg litt på mine utalelser:

 

Styggeste: Fiat Multipla

Kjedligste: Toyota Yaris

Begge deler: Ford Ka.

 

Alså jeg havner på Ford Ka som verdens styggeste bil, når jeg tar trådstarters kriterier i betraktning.

1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt

1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen

1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt

1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt

 

Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere, den nye Hiacen er helt grusom!Hva har de tenkt med der?

Og så må vi ikke glemme nye Hyundai H-1 som ser ut som en Brontosaur med en mislykka ansiktsløftning...:knock:

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiat multipla har vel fått en design priser? har vært på Museum of Modern Art under en utstilling i 1999, så noe må de ha gjort riktig... Og den orginale multiplaen fra 1958-1965 er jo knall rå:)http://www.geocities.com/xing6666/carnut/oddball/fiat-multipla.jpg

 

 

Men Volvo 240 derimot er STYGG..

 

Det er Hyndai ATOS og... Den er i samme katgorien som yaris... ikke noe er tiltrekkende med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår