klyde2000 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Kan noen her gi meg tilbakemelding på følgende liste? Det er disse produktene jeg har tenkt å bruke når jeg hiver meg over bilen nesten uke. Ikke tenk på rekkefølgen de står i, er bare intresert i om produktene passer bra sammen: Vask: Nxt vask fra Meg. Wash mitt, tørke med håndkle. Felger: Felgbørste, felgrens, felgvoks (alt fra Meg.) Lakk: Clay, Deep crystal paint cleaner, deep crystal polish, nxt tech wax. Påføres for hånd. Alle prdukter fra Meg. Tips? :) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 håper det ikke er et håndklede som du tørker deg med etter du har dusjet du snakker om? Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 håper det ikke er et håndklede som du tørker deg med etter du har dusjet du snakker om? Hehe.. Neida,er et håndkle fra Meguiars. Husker ikke betegnelse men det er spessielt rettet mot tørking av bil etter vask.. :p Ser resten av liste ok ut? Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hehe.. Neida,er et håndkle fra Meguiars. Husker ikke betegnelse men det er spessielt rettet mot tørking av bil etter vask..:p Ser resten av liste ok ut? Resten av listen ser veldig ok ut. :) Husk Clay lubricant når du clay`er bilen. Spray både på clay og på bilen der du skal arbeide. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Resten av listen ser veldig ok ut. :)Husk Clay lubricant når du clay`er bilen. Spray både på clay og på bilen der du skal arbeide. takk. Det skulle bli mitt neste spørsmål ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 takk. Det skulle bli mitt neste spørsmål ;) :) Bruk heller litt for mye lubricant enn for lite. Og spyl og vask bilen etter clay. ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 :)Bruk heller litt for mye lubricant enn for lite. Og spyl og vask bilen etter clay. ;) Spyl er greit, men skal jeg vaske igjen med nxt såpe og vott? Holder ikke bare å spyle godt.. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 du kan også bruke en sånn gul microfiber klut fra megs, bare tørke det bort ettersom du blir ferdig med hvert område Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Spyl er greit, men skal jeg vaske igjen med nxt såpe og vott?Holder ikke bare å spyle godt.. Vaske igjen med nxt såpa og vott ja. Jeg har hatt dårlig erfaring med å kun tørke vekk med klut etter clay. Derfor pleier jeg å vaske bilen igjen etterpå. Men kan hende det holder å spyle ja.. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Har det så mye og si når man går på med lakkrens etterpå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Har det så mye og si når man går på med lakkrens etterpå da? Neida ikke sikkert det. Det problemet jeg hadde når jeg KUN tørket over etter clay, var at det fortsatt var igjen litt søl og "avfall" på lakken. Dette hadde je store problemer med å få bort så resten av greia ble heller mislykka. :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Neida ikke sikkert det. Det problemet jeg hadde når jeg KUN tørket over etter clay, var at det fortsatt var igjen litt søl og "avfall" på lakken. Dette hadde je store problemer med å få bort så resten av greia ble heller mislykka. :P Samme skjedde med meg en gang, jeg forstod ikke hvorfor, men så leste jeg litt mer.. Jeg tørket bare av, tok ikke og snudde kluten til en ren side og "polerte".. Så det var det som var feil hos meg i alle fall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freeway Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hei. Tror dere dette blir bra? på en bil som er mørke blå metallic. 1.Vask 2.Clay 3.MG 82 4.NXT Teck wax Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 jepp en god kombo selv om mg82 er forholdsvis mild. Ville heller gått for mg 80 eller 83 da de renser/sliper mere, men gir en helt topp finish Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Ser flere og flere her har bestilt meguiars produkter fra over dammen, USA. Mitt tips er å søke på ebay på megiuars, der kommer det opp flere leverandører av meguiars, til en meget hyggelig pris. Feks Megiuars vaskevott for 4 dollar, Magnet tørke håndkle, for 7 dollar. Dette er langt under det, innkjøpspris til norske distrubitører er i nærheten av:) Bestille fra USA lønner seg uten tvil, selv med "dyr" frakt og mva medregnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg