Gå til innhold

Glad i bilen?

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 936
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Siste gang jeg handler fra SparkleAuto. Bestillte derfra for 2uker siden. De trakk penger med en gang. Så fikk jeg mail om shipping, og de trakk penger igjen. Så jeg regnet med at pakka var sendt, men neida.

 

Så sendte jeg mail at jeg ville kanselere ordren, siden de brukte for lang tid. Og nå har de sluttet å svare på mail...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en liten tur på selvvaskehallen til statoil her i byen i stad.

jeg spylte over bilen som vanlig, og vasket med handsken. etter jeg hadde spylt første gangen, så begynte to andre å tørke bilene sine med pusseskinn ca samtidig.

 

når jeg var ferdig å vaske, dro jeg fram mikrofiber-håndkleet for å tørke bilen. da holdt de to andre fortsatt på å tørke med pusseskinn. det som var interresant nå var at jeg la merke til effektiviteten med håndkleet. For de to kara som tørka bilen, vrei opp pusseskinnet mer enn de tørka bilen:P og jo mer jeg tørka bilen, jo mer glodde de:P

skal tru de lurte på når jeg kom til å vri opp håndkleet

 

jeg lo en del når jeg så hvor mye de måtte vri opp pusseskinnet og når jeg så hvor lang tid de brukte

 

greia er at de begynte å tørke omtrent når jeg kom, og var ikke ferdig før jeg hadde spylt, vaska, spylt, tørka bilen og dratt igjen.

 

deilig:P

 

EDIT:

Jeg tok meg lang tid der inne, og det tok 20 min:P

ca 15 av de minuttene brukte de andre på å tørke bilene sine :D

 

Noen som har noen tips til å få polert på vintern.

kan ikke stå inni de vaskehallene å gjøre det. alt for fuktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God varmeovn i garasje funker bra om du har garasje, ellers må du høre med noen som har lager hall el kompis som har verksted ol som du kan stå på....Problemet er bare at du ofte må vaske et sted og polere et annet, og turen fra vaske hall til poleringsted er ofte nok til å møkke til bilen igjen...

 

Passer selv på de dagene det ikke er mange minus grader ute, da kan jeg vaske i vaskehallen, kjøre hjem og spyle over bilen igjen hjemme, for deretter tørke den i garasjen etterpå..så polering osv

 

Og ja Tørke bilen med Guzzler/watermagnet er supert, ikke bare er du mye kjappere en de andre, det riper langt mindre en pusseskinnet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår