Gå til innhold

Glad i bilen?

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

Mulig jeg har spurt om dette før, but but..

Skal gjøre klar bilen for vintern og derfor lakkrens, polering og voks på onsdag og torsdag over helga. Er spådd 14 + grader på onsdagen men når voksen skal sitte over natta tipper jeg det nærmer seg 0 grader ute. Stor betydning for voksen som sitter på bilen? Ødelegger alt/blir vond å få av? Har ikke oppvarma garasje desverre. Skal prøve å sette inn en vifteovn men tviler det funker så bra. :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 936
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke la den stå på bilen ute nå, liker ikke det ellers eller jeg, legger seg fort støv osv på bilen da, skal dens stå på bør/skal den stå inne i en garasje

 

Bare la den tørke (30-60 min) så fjerner du den igjen etterpå, og så kan du eventuelt bare spyle over bilen dagen etter (etter den er herdet) så tørke og gå på med neste lag...om det er det du skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la den stå på bilen ute nå, liker ikke det ellers eller jeg, legger seg fort støv osv på bilen da, skal dens stå på bør/skal den stå inne i en garasje

 

Bare la den tørke (30-60 min) så fjerner du den igjen etterpå, og så kan du eventuelt bare spyle over bilen dagen etter (etter den er herdet) så tørke og gå på med neste lag...om det er det du skal..

 

Bilen skal stå i garasjen under hele greia untatt vasken.

Aldri i verden om je tør å polere utendørs. :)

 

Økta:

Vask med NXT såpe

En eller annen rens, muligens fra meguiars (bestilte duragloss 101 men den kom ikke med pakka)

Duragloss 105

Duragloss 111

Pinnacle Liquid Souveran

 

Skal muligens legge på 2 lag med Pinnacle LS. Litt usikker. :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med billeie er artig, hjalp en kompis her om dagen (blå honda accord) Bilen har kun blitt vasket med svamp, og noe turtlewax greier. Kjørte så på med Clay,lakkrens,techwax. Noe som resulterte i kjøp av mikrofiber hanske, gold glass såpe og water magnet dagen etter...Snart blir det storbestilling fra AG:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja AG selger greit til Norge etterhvert, har prøvd å få de til å sette opp en "norges" pakke med litt forskjellig, men tror de har nok å gjøre mht utbygginger/nybygg ol der borte om dagen, men en pakke med:

 

GritGuard

ShMitt

Poorboys SS&S

the Guzzler

 

Hadde sikkert vær bra som en "vaske pakke" samt at de kunne lagt alle sakene oppi bøtta mht transport...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår