Gå til innhold

Glad i bilen?

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 936
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sexdyret mitt det der....der jeg poster på mere "lugubere" sider....

 

Var til en post på AG det der, TW, vrengt hanske og Kanin er basisen mht bilpleie, kaninen passer godt på handa men er litt vrien å få på, samt at den ikke bør ligge for lenge i vann da den kan svelle og lukte vondt...

 

Bildet av den MØKKETE røde bilen kjenner jeg ikke noe til (forstått Sandersen????), må være en som ikke tar særlig vare på bilen sin det der.....huff huff...kjenner det stikker i hjertet, derfor skal den være INNE i garasjen i hele vinter..

 

Googla bucketen min? ser alle nakenbildene mine har fursvunnet derfra nå....NeDDz????

 

Back OnTopic:

 

Foam gun er sjef, men P21s såpen du kjøpte tror jeg skummer noe lite til å benyttes sammen med den..likte ikke den så godt selv, men se hva du syntes selv..Ikke aller værst til å være fylle bestilling da...

 

Grunnen til at det er lite AA Tire foam er vel at jeg har hamstret som en gal man her nede, blir lite til resten av landet da...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe blitt fora godt den kaninen der.. blir fora opp til å være vaskehanske :) kanskje jeg skal skaffe meg en chinchilla å fore opp.

 

Hehe nei det er en skam truhaa, skal vi gjøre med slikt? tror eneste løsningen er å starte mannejakt etter den ondskapsfulle personen som står bak voldtekten å brenne han på bålet, eneste løsningen.. no mercy ;) eller hva?

 

og ang de nakenbildene neddz :angelsmili: første mann til mølla..

 

Hehe så den trillebåra jeg og :)hva er det du har smørt på der da?

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet ut P21s for Gary på Autogeek en gang, kl sent på kvelden, tror naboene lurte litt da, gnei som pokker på trillebåra og tok bilder etterpå....he he

 

http://www.autogeekonline.net/forum/auto-detailing-forum/3725-cleaning-cast-aluminum-suggestions.html

 

den såpa funker gull på rens av gammel alu, eksos potter (ikke krom) ol....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Power ball og alu polish funker bedre til å få noe bling, denne såpa er mer til å fjerne gammel oxidasjon ol i mine øyne, men kan benyttes på alt av ubehandlet alu (uten klarlakk)

 

Skullet tatt????

 

he he, blir ikke gjort nei, men snøskuffa skal taes, for da slipper snøen bedre....tja det var vel dråpen tenker jeg...håper ikke noen hodekrympere sitter å leser her inne...blir lagt inn da, HE-HEY kanskje kommet på samme rom som Sandersen og NeDDz???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :) ganske koselig på dette rommet, sviskekompott vær søndag kl 6, anbefales. Får vi mange artige medisiner med kule farger på og.

 

ps: mg glass cleaner å mf klut funker utmerket til bærbare pc skjermer og.

 

det med snøskuffa hørtes ut som en god ide :) men tror jeg må gå til anskaffelse av enten 4x4 eller snøfreser for bilene minne har alltid stått nede ved veien å vær gang plogen har vært her så ser jeg nesten ikke bilen :( koslig syn om morran. Ivertfall ikke gamle stakkars lille e30'n, håpe 7'ern er litt bedre på vinterføre. e30 er elendig når det gjelder å komme seg fram på vinterføre, ivertfall de uten 20% sperre.

Regner med at evo'n ikke har problemer på vintersføre ? hehe :) nesten synd å vinterkjøre den da men.

 

edit: uff snakker mye vas i dag gitt :) tror disse kjemikaliene går til hue på meg.

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår