Gå til innhold

Glad i bilen?

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

he he, blir ikke gjort nei, men snøskuffa skal taes, for da slipper snøen bedre....tja det var vel dråpen tenker jeg...håper ikke noen hodekrympere sitter å leser her inne...blir lagt inn da, HE-HEY kanskje kommet på samme rom som Sandersen og NeDDz???

 

Datt litt av nå jeg =P

Hadde jeg hatt bruk for, så hadde jeg satset på en atv med skrape.

Men nå er vi så heldige at snøen bare regner bort her i Rogaland. 2-3 dager MAKS blir den liggende, så over til mildvær og regn.

Men når det er noen + grader så blir d jo bilvask, så da gjør det ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 936
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Speed detailer og en MF kan hjelpe noe, men det spørs om det ikke trengs en ny rens når det blir "flekker" i lakken kan set som sagt være en reaksjon på noen av de produktene du har brukt, eller har ligget på bilen fra før..., men de kan hjelpe om du som du sier selv, vasker bilen og går over med QD og MF klut, gi gjerne beskjed om QD og MF hjalp..

 

Og pass på at du fjerner alt av Rens og polish også før du går videre til neste steg..

 

 

Jeg vaska bilen og gikk over med Speed Detailer fra Meguiars, og vips, alt av stygge merker ble borte! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Japp, det er ett produkt utviklet for lakkverksteder/opprettere. For å raskt slipe/polere overganger og etter fjerning av støv/nupper i fersk lakk. Den er meget effektiv på fersk lakk. Det er Rens og Polish i samme produkt. Cut and Polish Cream. Renser med enten rød eller gul ullpad og polerer med gul eller sort skumgummipad. 1 produkt, 4 padder. Brukte biler med bløt lakk er den oxo fin på, men en bil med har lakk er det nok andre midler som gjelder. Fin å bruke om man våtsliper oxo.

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og tenkte litt på hva det faktisk koster å levere inn bilen.. Og galskapen med å ikke ta "full pakke" når du først er igang.

 

Sjekk priser: http://www.permashine.no/bat_och_bilpleie.html

 

Utvendig vask + polering = 1200kr. Da helt uten polish og voks beskyttelse. Syns ikke at dette var noe å tilby en kunde som vil ha blank bil, langvarig. Tenk når saltet kommer og angriper en nyslipt lakk :O

 

- Perma Shine-behandlingen deres koster 4340 kr. Mye penger i forhold til hva vi heller gjør selv hjemme. Bare vi er nøyere siden det er våre egne biler. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og tenkte litt på hva det faktisk koster å levere inn bilen.. Og galskapen med å ikke ta "full pakke" når du først er igang.

 

Sjekk priser: http://www.permashine.no/bat_och_bilpleie.html

 

Utvendig vask + polering = 1200kr. Da helt uten polish og voks beskyttelse. Syns ikke at dette var noe å tilby en kunde som vil ha blank bil, langvarig. Tenk når saltet kommer og angriper en nyslipt lakk :O

 

- Perma Shine-behandlingen deres koster 4340 kr. Mye penger i forhold til hva vi heller gjør selv hjemme. Bare vi er nøyere siden det er våre egne biler. :D

 

Det er fra kr.blablba priser da. Blir ofte mye dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. De var billigere en de lokale i Rogaland (Forus bilpleiesenter). da de tok 1900 for enkel behandling osv..

Ikke under 2500 var å anbefale fra dem. Snakket om holdbarhet og bla bla bla.. Satt og smilte litt når jeg hørte det han tilba og hvilken pris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår