Gå til innhold

Glad i bilen?

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 936
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:omfg jeg vill og ha foam gun!!! varte det lenge? klarte å spyle ned hele bilen grundig vell?

 

Syntes du om den vaskehanska der forresten? prøvde den forrige uke også mg mf mit'n samtidig, må ærlig innrømme at jeg fikk følesen av at mg sin fjerna mere møkk, mens den blå ripa mindre syntes jeg, klarte faktisk å få vaskeriper med mg sin, så det jeg gjør nå er at jeg først går over med den blå(er vell cobra sin)? og så med mg sin etterpå. Hvem syntes du var best da?

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:omfg jeg vill og ha foam gun!!! varte det lenge? klarte å spyle ned hele bilen grundig vell?

 

Syntes du om den vaskehanska der forresten? prøvde den forrige uke også mg mf mit'n samtidig, må ærlig innrømme at jeg fikk følesen av at mg sin fjerna mere møkk, mens den blå ripa mindre syntes jeg, klarte faktisk å få vaskeriper med mg sin, så det jeg gjør nå er at jeg først går over med den blå(er vell cobra sin)? og så med mg sin etterpå. Hvem syntes du var best da?

 

Greide fint å spyle ned bilen med skum. Da hadde jeg fylt tanken litt over den nederste linja med skrift.

 

Er ikke sikkert på hva jeg syns, synes meguiars sin glir litt lettere over lakken. Men det kan ha med bilen å gjøre.

Idag ble touringen vasket for andre gang i mitt eierskap, så det er gjerne litt mer friksjon i lakken enn på 325en som jeg vasker ofte.

En annen ting, er at jeg begynte med tørr hanske som jeg spruta litt skum i. Den er gjerne bedre gjennomvåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tror jeg må ha meg en foam gun om et par lønninger hehe, må nesten prioritere meg selv litt og, hakke handla klær på evigheter alt går jo rett til bil, har en tendens til å ta litt av til tider.

Tror jeg skal fortsette med metoden min, cobra til grov å mg til fint. Fint du holder deg til e30 ;)

 

Hehe er det kaninen til truhaa neddz? :)

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tror jeg må ha meg en foam gun om et par lønninger hehe, må nesten prioritere meg selv litt og, hakke handla klær på evigheter alt går jo rett til bil, har en tendens til å ta litt av til tider.

Tror jeg skal fortsette med metoden min, cobra til grov å mg til fint. Fint du holder deg til e30 ;)

 

Hehe er det kaninen til truhaa neddz? :)

 

E30 ja. Jeg er ikke fornuftig nok til å kjøpe noe annet. :P

Legger alt for mye penger på de gamle haugene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngvejos: Hvor lenge vil du tippe at den foam'en klarte å holde seg på bilen? Jeg digger veldig sånn foam som er på bilvasker som holder seg godt og lenge, klarte denne det?

 

Frank

 

Den hang ikke veldig lenge, men jeg har ikke fått eksperimentert så mye med shampo/vann mengde i beholderen, innstilling av dysa, og hvor mye trykk jeg skal ha på hageslangen. Den hang lenge nok til at jeg kunne gå over hele bilen med vaskehansken uten at skummet forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår