bjorke Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Nå har det regnet tett i Trondheim i nesten en måned...Var 2 dager da jeg fikk puslet med bilen.:angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Slik har det også vært i Stavanger. Men det er jo opphold mellom regnbygende, så du må nok vær kjapp med vasken, før du går inn og polerer :ahahahhaha: Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Gjør sånn som meg (bor i Bergen så dette med regn kan eg) Eg vasker bilen heme, om det regner gjør ingenting... Du holder jo på med vann likavell! Så kjører du til nærmeste statoil stasjon eller lignende som har vaskehall inne, og spyler bilen rein igjen der, før du står der og koser me bilen ;) Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Slik har det også vært i Stavanger. Men det er jo opphold mellom regnbygende, så du må nok vær kjapp med vasken, før du går inn og polerer :ahahahhaha: Uff stavanger må være bilpleiernes marrerit, mamma bor ute på hundvåg, vært der et par ganger og hadde aldri sovi godt med bilen min ute uten garasje der, saltvann blåser inn å man kan stå opp om morran å været er fint, tenker "ahh i dag skal jeg polere" går man ut og BANG det regner.. :( nei urk, stakkars deg :) bo i en slik forurensa by. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Noen som vet om det er mulig å få tak i Autoglym Interior Cleaner i Norge? Det er vel fra proffserien dems, har sett at det er å få kjøpt i utlandet men.. Har også sett at Mekonomen og Meca har noe av proffserien til Autoglym, men Mekonomen har den ikke (ikke Hamar hvertfall) og så på webshopen til Meca der stod den ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Har du prøvd å høre med Krefting og Co? Tror det skal kunne skaffe, de er jo importør. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Har ikke gjort det nei.. Prøve å få gjort det på mandag da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Jeg reiste på Meca idag, så de bestillte det der for meg.. 520Kr kom det på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 regner forsatt som faen i trondheim, men får forsatt vasket bilen engang iblant men den blir jo selfølgelig skitten noen timersenere. digg med nedfallsregn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Noen som vet om det er mulig å få tak i Autoglym Interior Cleaner i Norge? Det er vel fra proffserien dems, har sett at det er å få kjøpt i utlandet men.. Har også sett at Mekonomen og Meca har noe av proffserien til Autoglym, men Mekonomen har den ikke (ikke Hamar hvertfall) og så på webshopen til Meca der stod den ikke.. Jo, trur mekonomen har den jeg.. kjøpte en interiørcleaner fra autoglym for en stund siden. skal sjekke etterhvert om det er akkurat den jeg har, eller om det er en annen interiørting fra autoglym Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Var på Claes olhson og så etter SONAX puter til den 2-hodede biltama poleringsmaskinen min. Skulle hatt hvit og grønn, men var bare orange der:( Hvor finner jeg det da, rundt drammen området.. :) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Vet dem har Autoglym Interior Shampoo der, ellers så kunne dem ha bestillt det der også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 ja, det er shampoen jeg har :P hva er forskjellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 slemt av AG å sende en brosjyre med snæks med i pakka jeg fikk :( Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Tror det er ganske likt når jeg tenker over det:p Lukter det samme også.. hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg