sk1rty Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ChristR: Hva kom frakta på? Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Haha..:P Kjøpte meg ny mobil, så ordren slanket seg litt.. Ble under 200USD, frakten kom på 70USD, noe microfiber og sealant osv. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Disse Grit Guard bøttene man får kjøpt fra AG, følger det med lokk til dem? Som f.eks denne: http://www.autogeek.net/5gagrguwabu.html Hvis jeg skal kjøpe Grit Guard, så er det et must at lokk følger med. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Med den pakka er det ikke det.. men denne http://www.autogeek.net/au5gawabuco.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Noen som har prøvd WaxBooster? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Ok, en liten dobbelpost... Lurer på AG sendingen min nå. Shot at 2007-08-06 Betyr dette at den er stuck i tollen på Gardermoen, eller er den på vei i posten fra Gardermoen? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Den er vel på lagret på Gardermoen tror jeg.. Men nå kan du starte å bruke posten.no til sporinga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 skal vel ikke innom posten den der.. fedex ordner alt. var på døra mi dagen etter den var ankommet gardermoen. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Ja, de hadde prøvd å levere den. Fikk et ubesvart anrop på jobben, men når jeg skulle ringe tilbake var det ikke nett på mobilen, siden jeg hadde bytta operatør den dagen. Når jeg fikk bytta sim hadde selvfølgelig anropet blitt sletta.. :P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hva er mest optimale luftemperatur og værforhold generelt hvis man skal polere? Står selvfølgelig innendørs uansett vær men har en mistanke om at det var noget for kaldt første gangen je polerte i år. Var regn og rett under 10+ grader. Og jeg har sikkert spurt om det før, men når man jobber med lakkrens og poleringa. Skal det brukes mye kraft for å få bort det meste av swirlsene/riper osv? (polerer for hånd) Desto mere kraft man legger på hånda, desto mer av vaskeripene går bort?? Eller? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 +15c og opphold er vel mest ideelt, ikke i sola er også viktig, selv om det finnes mange produktter du kan bruke i sola etterhvert, men det står det ofte på flaskene. Bruk gjerne litt press på paden når du har lakkrens på, den skal jobbes inn, ripefjernere trenger også litt press, men du trenger ikke legge hel kroppen din over mht rens/riperfjerner, mht polish er det ofte ikke noe poeng å bruke kraft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Stå i skyggen, kan gjerne være sol og varmt men unngå at lakken er varm når du skal polere. Tørr luft, vindstille og varmt vær er bra. Jeg bruker ikke noe spesielt kraft når jeg polerer, holdet jevnt trykk på paden. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Takker for svar folkens. Står alltid i garasje og polerer så sol er null problemos. :) Skal polere bilen pånytt siden det er noen mnd siden sist. Prøve med Meguiars-produkter denne gangen. Og en ting til, forrige gang jeg brukte clay lot jeg vær å spyle bilen etterpå. Bare tørket av med en microfiberklut og det ble bare fucked up. Mildt sagt. Tror ikke jeg fikk bort alt så det ødela egentlig det meste. Virker som beste måten er å spyle av etter clay mao? Kanskje tilogmed vaske med hanske og såpe enda en gang? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Skal ikke være noe problem å bare tørke over bilen etter clay, men det skader ikke å spyle den etter claying. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Skal ikke være noe problem å bare tørke over bilen etter clay, men det skader ikke å spyle den etter claying. Oki. Kan hende det ble sittende der for lenge så det tørket altså. Noe rart skjedde hvertfall. Satser på det går bedre denne gang. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg