Gå til innhold

Glad i bilen?

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

Da har jeg handlet...

Nxt shampoo, nxt tech wax, scratchX, microfiberklut, alt sammen i en pose... hærlige greier. hva trenger man mere? Har noen produkter liggende fra autoglym...(får bruke opp dette senere)

 

 

Nå venter jeg bare på fint vær ute til å være inne i... og det er ikke vanskelig i bergen... bare man har en garasje med strøm og varme.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 936
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fiine greier:)

 

Da Kaster jeg den jeg har med 2 håndtak i bekken. Og svipper bort på TEMA og kjøper den poleringsmaskinen..

-Har du en link til hvor jeg kjøper bra pads til å ha på maskinen til Tema, så hadde det vært fint? Eller det selges kansje på Bilextra?

 

Kan få tak i cyklo pads gjennom Bilxtra værtfall. Hadde på lager i Skien, men lå ikke framme i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg handlet...

Nxt shampoo, nxt tech wax, scratchX, microfiberklut, alt sammen i en pose... hærlige greier. hva trenger man mere? Har noen produkter liggende fra autoglym...(får bruke opp dette senere)

 

 

Nå venter jeg bare på fint vær ute til å være inne i... og det er ikke vanskelig i bergen... bare man har en garasje med strøm og varme.

 

Gled deg til å prøve NXT Shampooen!

Jeg syns denne var helt super iallefall, det var så lite friksjon at mitten datt nesten av hånda mi hele tiden :)

Såpa er visst også ganske drøy i bruk, så den renser godt.

Skal teste hvor lenge voksen holder.

 

Truhaa: Liker du Poorboys SS&S bedre pga at den er mildere?

Personlig syns jeg NXT shampooen var mye glattere..

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å kjøpe sånn microfiberhanske fra meny? jeg kjøpte en nå, bare for å prøve. er nesten klin lik! kosta 69 spenn, så ingenting å tape på det.

fant et billig micofiberhåndkle fra chlas ohlson, men er ikke sikker på hvor superabsorberende det er i forhold til drying towel, men 39 kroner er ingenting å tape.

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske bilen med NXT shampoo`en igår! Var helt fantastisk ilag med mitten :D

 

Hvor mye såpe skal man egentlig ha oppi en vanlig bøtte? Selv om jeg hadde brukte skyllebøtte for mitten og brukte mye vann, så var det mye såpe igjen i det vannet som var igjen i vaskebøtta.. Overdrev jeg litt om jeg bare "hellet" litt oppi? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også NXT såpa jeg, men merket at den var litt sterk mot voks ol på bilen, bilen blir gullende ren, men når du føler på lakken etterpå merker du den ikke er så glatt lenger. Der er DG/ Poorboysen bedre syntes jeg, litt mildere.

 

NeDDZ: fyll bøtta 2/3 full og ha såpa oppi da, fyll deretter opp, så slipper du at det blir 90% skum og 10% vann. 1-2 korker holder ofte..

 

Den MF fra Meny kjenner jeg ikke til, men billig MF er laget på en helt annen måte en de som benyttest til bil (de som ikke koster 19,-) De er en type trekantede, for å løfte møkka opp fra lakken når kluten/mitten dras over bilen, de billige er ofte runde, og de ruller noe av møkka under seg og over lakken/bilen......skjønner, men har ikke prøvd den selv, så det er mulig det funker bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår