Gå til innhold

Glad i bilen?

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 936
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er blitt hekta....

 

Bestilte følgende fra Autogeek:

 

Duragloss Clear Coat Polish (CCP) #111

Duragloss Total Performance Polish (TPP)#105

Duragloss Polish & Cleaner (PC) #101

Pinnacle Liquid Souveran Wax

Pinnacle Ultra Poly Clay Special

Pinnacle Souveran Liquid Spray Wax

5 Gallon Wash Bucket Combo With FREE BONUS

Duragloss Rain Repel (RR)#751

Meguiars Gold Class Shampoo & Conditioner 16oz.

 

Subtotal 286.88

 

 

(2 av hver fordi en kompis holder på å bli hekta også!)

 

Har en mistanke om at det blir flere bestillinger etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt hekta....

 

Bestilte følgende fra Autogeek:

 

Duragloss Clear Coat Polish (CCP) #111

Duragloss Total Performance Polish (TPP)#105

Duragloss Polish & Cleaner (PC) #101

Pinnacle Liquid Souveran Wax

Pinnacle Ultra Poly Clay Special

Pinnacle Souveran Liquid Spray Wax

5 Gallon Wash Bucket Combo With FREE BONUS

Duragloss Rain Repel (RR)#751

Meguiars Gold Class Shampoo & Conditioner 16oz.

 

Subtotal 286.88

 

 

(2 av hver fordi en kompis holder på å bli hekta også!)

 

Har en mistanke om at det blir flere bestillinger etter hvert...

 

Sikle sikle.. Det der er god pakke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Truhaa... Nå har jeg fått pakka mi fra Usa også:) Mustang95 var så snill og sende den til meg. Tuusen takk Henry!!

 

Nå startet jeg bilen idag etter og ha byttet til stor turbo, så nå er den oppe og går. spørs om det ikke blir noe polish endag oså da. Må bare se hva jeg får tak i av maskin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting je tenkte på igår. Når man skal polere bilen, etter man har vasket grundig med såpe og vott. Så er det vanskelig å tørke bilen helt tørr etterpå synes jeg. Blir alltid igjen noe rundt lister og sliktno. Og når man kommer borti det under polering osv så blir jo alt bare tull. Funker det da å bruke hårføner til å få tørka opp overalt? Eller blir lakken for varm? :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting je tenkte på igår. Når man skal polere bilen, etter man har vasket grundig med såpe og vott. Så er det vanskelig å tørke bilen helt tørr etterpå synes jeg. Blir alltid igjen noe rundt lister og sliktno. Og når man kommer borti det under polering osv så blir jo alt bare tull. Funker det da å bruke hårføner til å få tørka opp overalt? Eller blir lakken for varm? :P

 

Kan nok fort bli litt for varmt da ja. Men om du har en støvsuger som også kan blåse, kompressor med oljefilter eller komprimert luft på boks er det genialt å bruke sammen med et tørkehånkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å tørke nøye det. Null problem å få det tørt.

 

Under lister osv. er det ikke det nei, men i skjøter mellom fanger og skjermer kan det være litt tricky blandt annet. Bruker bare kanten på tørkehåndkledet jeg så suger det til seg det meste. Fungerer OK, men er kjedelig når det blir striper av fuktighet som ikke er fjernet skikkelig når man vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å la bilen stå å tørke en stund før jeg begynner med voksing.. Vasker først, så tørker jeg med Water Magnet eller Cobra Waffle Weave, åpner dører, bakluke og panser og tørker i alle kanter.. Så lar jeg bilen stå et par timer før jeg setter i gang med polering.. Pleier ikke komme frem noe vann da.

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komme i gang.

 

Det jeg egentlig lurer på er om det er noen produkter som man "bare må ha" for å komme i gang.

Disse startpakkene man får på bilextra;holder de?

 

har en gammel mr2 som er dårlig lakkert med renninger, er det noe der ute som fjærner, eller minsker disse? Tenker meg at jeg skal finne tid å polere meg blå. Har brukt endel AG produkter før og rimelig fornøyd, men etter å ha sett gjennom litt av denne tråden, skal jeg prøve Maguiars...

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår